Navigatie update (?)

lexusluukie

Hoort erbij
11 mrt 2021
78
30
18
Beste mensen,

In onze auto (IS250 - 2009) zit de volgende navigatie versie:

`13-14Ver.1 Central

Deze wilde ik graag updaten, echter liet de (zeer onvriendelijke) medewerker van Lexus Sittard me weten dat er geen updates meer waren voor dit (DVD model) navigatiesysteem.
Weet iemand of het écht zo is dat er na 2014 géén nieuwe DVD updates zijn verschenen?

Mocht er wél nog `n nieuwere versie beschikbaar zijn, waar kan men deze dan nog bemachtigen?

Bij voorbaat dank!
 

lexusluukie

Hoort erbij
11 mrt 2021
78
30
18
Zoek op e-bay (TNS 600 toyota).
Ik zag nog 2018.
Wortelknager:giggle:

Dank voor de tip
Inderdaad verschillende DVD`s versie 2018 gevonden!
echter allemaal in het buitenland (en betalen met creditcard).
Maar het belangrijkste is dat ik nu weet dat er tenminste een update beschikbaar is, heel blij mee.
Ik ga eens rustig op zoek naar de 2018 versie in ons eigen landje...

Nogmaals dank!
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
827
1
424
63
Je kunt waarschijnlijk gewoon een nieuwere set bestellen: https://www.lexus-mapupdates.eu/Shop/Index

Marktplaatsaanbiedingen zijn risicovol. De DVD-speler en de software van Lexus zijn erg kritisch; als het niet origineel is, dan kan de DVD vast gaan zitten of de software vastlopen. Die aanbiedingen lijken origineel, maar zijn het niet altijd. Ik heb eens zoiets geprobeerd maar ik kreeg mooi een kopie opgestuurd, niet het origineel... Daar heb ik me dus niet aan gewaagd. Ik ben via de dealer gematst met een originele set DVD’s van een jaartje of twee terug. Da’s een stuk recenter dan de set uit 2013 die ik erbij kreeg toen ik de auto kocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: lexusluukie

lexusluukie

Hoort erbij
11 mrt 2021
78
30
18
Je kunt waarschijnlijk gewoon een nieuwere set bestellen: https://www.lexus-mapupdates.eu/Shop/Index

Marktplaatsaanbiedingen zijn risicovol. De DVD-speler en de software van Lexus zijn erg kritisch; als het niet origineel is, dan kan de DVD vast gaan zitten of de software vastlopen. Die aanbiedingen lijken origineel, maar zijn het niet altijd. Ik heb eens zoiets geprobeerd maar ik kreeg mooi een kopie opgestuurd, niet het origineel... Daar heb ik me dus niet aan gewaagd. Ik ben via de dealer gematst met een originele set DVD’s van een jaartje of twee terug. Da’s een stuk recenter dan de set uit 2013 die ik erbij kreeg toen ik de auto kocht.
Bedankt voor de tip én de link!
De opzet was ook inderdaad om voor origineel te gaan...
 

lexusluukie

Hoort erbij
11 mrt 2021
78
30
18
Thx
Gelijk een besteld via eBay.
zijn trouwens de laatste versies en dan is het update klaar.
Ja, dat vertelde de Lexus Dealer me inderdaad ook.
Vanaf 2010 zijn de auto`s uitgevoerd met harde schijf en zijn ze gestopt met het ondersteunen van DVD`s, zonde!
Daar kwam ik achter nadat ik de auto gekocht had...
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
827
1
424
63
Ik heb een Gen 05, jij kunt een Generation 08 hebben. Het part number vind je op de originele DVD's, of op de originele jewel case.
 
  • Leuk
Waarderingen: lexusluukie