navigatie van de RX 450h

Paul1965

Nieuw hier
17 aug 2016
2
0
0
Hallo allemaal, Ik ben in mei in het bezit gekomen van een RX450h van 2011. Een hele fijne auto. Maar wat ons is opgevallen is dat de navigatie af en toe rare kuren heeft. Als we door Frankrijk rijden en we willen geen tolwegen nemen dan schakelen we dit uit bij de wegvoorkeur. Maar helaas hij berekent gewoon de tolwegen mee. Bij de garage weten ze het ook niet meer. Heb ik weer.....denk ik dan. Maar goed, weet iemand een oplossing hiervoor? Is de navi terug te zetten naar bijvoorbeeld fabrieksinstellingen?? De enige oplossing wat me nu aangeboden wordt is dat er een nieuwe versie ingeschoten moet worden. Maar ze geven geen garantie dat dit euvel dan ook verdwenen is!! Weet iemand raad??
Alvast dank!!
 

Vsk996

Hoort erbij
25 feb 2014
94
1
0
Is geen exacte wetenschap maar ik heb een recentere RX450h (2015). Ik kan deze instelling aanpassen en de auto komt niet tolwegen. Ik ben er vorig jaar achtergekomen. Bordeaux is ongeveer 800km van bij ons thuis. Bij vertrek vorig zomer bestemming ingegeven en afstand was 1200km. Na ( een tijd) zoeken erbij uitgekomen dat de gps tolwegen vermeed...