navigatiescherm

Erwin

Hoort erbij
5 dec 2011
50
0
0
Hallo allemaal,

Niet dat het van heel groot belang is of dat ik me eraan stoor, maar ik vraag me af of het ook mogelijk is het navigatiescherm "uit" te zetten, dus de route niet in beeld te hebben als ik naar een adres ga dat ik ook zonder navigatie kan vinden. Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groeten
Erwin
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wat stoort je precies als ik vragen mag? Het klinkt namelijk alsof je begeleiding krijgt wanneer je die niet nodig hebt.
 

Erwin

Hoort erbij
5 dec 2011
50
0
0
Ik heb misschien een beetje beroerd omschreven wat ik bedoelde. Het ging me niet om de begeleiding maar ik kwam geen knop tegen om het display "uit" te zetten. Het stoorde me niet echt om steeds de route in beeld te hebben, maar ik moet zeggen dat ik mijn dashboard er, met het scherm uit, wel lekker rustig uit vindt zien, met name 's-avonds als het navigatiescherm natuurlijk ook licht geeft. Het was uiteindelijk heel simpel omdat er gewoon een knopje "scherm uit" onder display zit maar blijkbaar heb ik niet goed gekeken, dus was ik heel blij met de hulp van Cruzcampo.
 

Robinho

Nieuw hier
28 mrt 2012
2
0
0
Hoi Allemaal,

Kan iemand mij helpen, sinds mijn Lexus IS250 bij de dealer is geweest, staat het scherm default op dagmodus, dus ook s' avonds in het donker. Ik zit dan volop in het licht en vind dit storend. De knop om te switchen tussen dag en nachtmodus is verdwenen? De dealer gebeld maar moet dan langskomen om dit te verhelpen.
Is dit niet zelf op te lossen?
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Volgens mij doe je dat d.m.v. de knop om je dashboardverlichting te dimmen. Bij de hoogste setting 'klikt' ie vast, dan blijft je nav systeem in dagmodus. Ietsje terugdraaien, uit de 'klik' dus.
 

ae82_gt

Hoort erbij
19 sep 2011
25
0
0
GPS-10 zei:
Volgens mij doe je dat d.m.v. de knop om je dashboardverlichting te dimmen. Bij de hoogste setting 'klikt' ie vast, dan blijft je nav systeem in dagmodus. Ietsje terugdraaien, uit de 'klik' dus.

Helemaal goed