New kid on the block

lionheart

Nieuw hier
23 aug 2012
12
0
0
Uit Almere, dit aller eerste bericht...

2 maanden geleden een IS220D gekocht uit 2008....
echt super !!!!

HAD IK VEEL EERDER MOETEN DOEN

:D :D :D :D

Veel plezier!

p.s. chippen die hap, je krijgt er enorm veel fun voor terug! Ik heb toevallig nog een setje liggen :P

blue-eyes zei:
Veel plezier!

p.s. chippen die hap, je krijgt er enorm veel fun voor terug! Ik heb toevallig nog een setje liggen :P

Daar zat ik wel aan de te denken..... :D heb al gekeken en contact gehad met Ventura.
heb je enig idee of het zelf is in te bouwen, of heb je dan meer kans op storingen?

lionheart zei:
blue-eyes zei:
Veel plezier!

Daar zat ik wel aan de te denken..... :D heb al gekeken en contact gehad met Ventura.
heb je enig idee of het zelf is in te bouwen, of heb je dan meer kans op storingen?

4 stekkertjes, je kan ventura vragen naar de dipswitches. Erg simpel, scheelt je de helft van het geld. Garantie heb je niet van ventura en niet van Lexus

33c6d6b.jpg

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

thanks a lot :worship:

de grote zaken zoals wit leder en mark levinson surround zitten er op,
maar kleine zaken zoals regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, meesturende koplampen die mis ik wel..

als ik ook kijk in de owners manuel lijkt het wel een mix van bepaalde uitrustingsniveau?s

rondom ligt gewoon 225/45 17R

wil het bij de lexus dealer een keer navragen

'Kleine zaken' als regensensor, automatisch dimmende spiegels e.d. zaten toen standaard op een executive of sport. Waarschijnlijk rij je een business of business luxery uitvoering. Leer is/was dealeroptie en Mark Levinson installatie is/was ook een optie op alle uitvoeringen van een IS ;)

Benjamin zei:
'Kleine zaken' als regensensor, automatisch dimmende spiegels e.d. zaten toen standaard op een executive of sport. Waarschijnlijk rij je een business of business luxery uitvoering. Leer is/was dealeroptie en Mark Levinson installatie is/was ook een optie op alle uitvoeringen van een IS ;)

Dat verklaart...
heb ik nog wat te doen.....
ff kijken of er schade auto's staan die wel deze opties hebben...

:hi: :hi: