Niet werkend dvd scherm

mup

Nieuw hier
1 feb 2011
5
0
0
Hallo

Ik ben pas overgestapt naar een lexus is 200

Echter is de radio vervangen door een pioneer,
na wat lezen blijken met de radio 's veel problemen.

Hij heeft ook een ingebouwd navigatie systeem dit gaat wel open en dicht maar hij geeft verder geen beeld
en via de afstandsbediening doet ie ook niks iemand een idee hoe of wat gewoon kapot of zou het evt kunnen dat het door de radio allemaal niet meer aangesloten is.

Ik vindt het op zich zonde dat het niet meer werkt omdat het toch wel stijlvol is in een lexus verder is de auto super dus ben eigenlijk op zoek naar of een alternatief of het huidig systeem misschien bruikbaar kunnen maken

Vriendelijke groet Martin
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Misschien moet je even langs een audio zaak gaan, die kunnen gelijk zien of de stekkers goed zijn aangesloten.
 

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Mijn IS 200 heeft ook navigatie systeem en originele radio.
Deze heeft bij mij ook kuren de ene keer doet hij het gewoon en andere keer heb ik zwart, groen of blauw beeld.
Ik vind het ook zonde dat hij het niet doet het is inderdaad wel stijlvol als je zo je werkend scherm kan open klappen!
Het zou kunnen dat met het over zetten van de andere radio misschien een stekker los is gekomen.
Ik zat bij me eigen te denken misschien een storing in elektrisch circuit ofzo?
 

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Ja inderdaad is misschien wel zo opgelost.
Zou ik wel fijn vinden want als da het geval is denk ik ook dat ik een update cd ga bestellen voor me navi!
de keren dat ik hem heb gebruikt reed ik niet echt de makkelijkste/kortste route.
ik zal er gelijk is wat aan gaan doen kijken waar het probleem ligt

@ mup
ik hoop dat onze schermpjes het binnen de kortste keren weer doen :D
 

mup

Nieuw hier
1 feb 2011
5
0
0
Ben een beetje aan het zoeken geslagen maar zonder originele radio doet ie het dus niet.

Dan mist ie een stekkertje heb op lexus prikbord pagina wat dingen gevonden
ook over iemand die van zijn originele radio de printplaat had gehaald en die weer gesoldeerd had op zn 1din radio

maar ik had gehoopt hier wat meer info erover te krijgen dacht er zullen wel genoeg is200 fans met een gewisselde radio tussen zitten maar helaas ben nu in contact met iemand over een tussenstuk om de stekkers weer bij mekaar te krijgen
 

mup

Nieuw hier
1 feb 2011
5
0
0
RVP-38 zei:
Ja inderdaad is misschien wel zo opgelost.
Zou ik wel fijn vinden want als da het geval is denk ik ook dat ik een update cd ga bestellen voor me navi!
de keren dat ik hem heb gebruikt reed ik niet echt de makkelijkste/kortste route.
ik zal er gelijk is wat aan gaan doen kijken waar het probleem ligt

@ mup
ik hoop dat onze schermpjes het binnen de kortste keren weer doen :D


Hey hoe is het met jou schermpje afgelopen.

Mijn navi werkt weer super
probleem was dat zonder de originele radio werkt ie niet
maar heb contact gehad op een ander forum over lexus en daar was iemand die zogenoemde navboxen maakt
voor als je toch een aftermarket radio wilt monteren
heb er eentje besteld en gemonteerd en nu werkt ie weer vlekkeloos.

nu nog eens kijken naar een update van de cd mijne is van 1999 dus die mist nog wel wat,
als iemand nog wat heeft liggen aqua updates hoor ik het evt graag.

Mup