nieuw bij lexus

kwag

Hoort erbij
14 sep 2011
30
0
0
Hallo, vanuit Amsterdam een nieuwkomer binnen Lexus en het forum. Ik heb vorige maand besteld de CT200h, Luxury Line, black, ivory leather met bamboo-inleg en schuif/kanteldak. Veel meer opties waren er niet, dus hij is compleet. Helaas zal het wel februari worden voordat hij wordt geleverd.
Ik rij hem in de lease en ook prive, dus inderdaad de 14% heeft zeker zwaar meegeteld. Los daarvan vind ik de auto zeker binnenin erg mooi en een zeer goede zit.

Paar dingen vind ik minder, zeker ten opzichte van de bekende Duitsers. Met name de locatie van de usb/ipod is in mijn ogen zeer onlogisch. De cvt is gewoon wennen, daar staan weer de voordelen van automaatrijden tegenover.
De achteruitrijcamera vind ik eerlijk gezegd een beetje kermis met al die lijntjes, maar dat zal aan mijn brein liggen denk ik...

Fantastisch vind ik de stoelen, zeker in het LL-leer, de zit is beter dan in veel Duitsers en de rust binnenin maakt de Mark Levinson natuurlijk geweldig.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
welkom en succes met het wachten.
Die beter zit in een japanner zou je toch niet verwachten... Je zou eerder een kinderstoeltje verwachten vanwege hun lengte en in een duitser een strandstoel voor in de kuil....
:)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom! Inderdaad veel sterkte met het wachten!
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
welkom! tis nog even wachten tot februari maar dan heb je ook wel wat! :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier!!! :) Eigenlijk is alles persoonlijk :p dus of de zit goed is of niet valt daar ook onder.
 

kwag

Hoort erbij
14 sep 2011
30
0
0
Inmiddels bericht gehad van de leasemij: wat schetst mijn verbazing: de Lexus staat klaar en wordt a.s. maandag thuisbezorgd. Merkwaardig binnen 4 weken dus. Kennelijk hadden ze nog een zwarte Luxury Line met sunroof en bamboehout ergens liggen?!
Iemand een idee waar deze nou opeens vandaan komt? Eerste indicatie was febr. 2012
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
geen idee misschien ergens een annulering ofzo... maar ik denk dat je 1 van de gelukkige bent die zo snel is! ;)