Nieuw forumlid - IS300H F Sport

Lexus

Nieuw hier
10 nov 2021
19
19
3
Sinds kort de eigenaar geworden van een Lexus IS300H F Sport. Aangezien ik erg geïnteresseerd ben in alle ins en outs rondom Lexus maar ook specifiek deze auto heb ik mij aangemeld op dit forum.

Ik ben bijna 2 jaar op zoek geweest naar deze auto, specifiek deze kleur, uitvoering i.c.m. de opties die ik wilde hebben (lederen bekleding, ML audiosysteem, stoelventilatie). Ben er daarom onwijs blij mee! Hiervoor heb ik 8 jaar een peugeot 207 gereden uit 2007. Je voelt je lekkerder in een Peugeot? Ik kan nu zeggen dat dit niet klopt haha.

Om de auto mooi te houden ben ik benieuwd welke schoonmaakmiddelen jullie gebruiken voor het exterieur en interieur. Of is hier een apart topic voor?


lexus.jpg
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Gefeliciteerd met deze aankoop En welkom bij de club. Schoonmaken is een heel ander verhaal. Er zijn op dit forum vele poetsers, waaronder ikzelf. Ik denk dat je daarvoor bij een andere club moet checken. Zelf vertoef ik veel op carcleanforum en dan is het maar net hoe ver je wil gaan……….wassen, interieur zuigen of cleanen, polijsten, wetsanden noem het maar op……zit niet in een paar middeltjes. Succes
 
17 jun 2014
5
2
3
Goedemiddag, ook gefeliciteerd met de Lexus IS300H F-Sport.
Zelf rijd ik ook een IS300H F-Sport .
Ik denk de zelfde kleur en de zelfde velgen.
Wat het poetsen betreft, ik gebruik alles van Meguier's .
Dat werkt fijn en blijft lang zitten.
 

Bijlagen

  • DSC_0300.JPG
    DSC_0300.JPG
    4,8 MB · Weergaven: 42
  • Leuk
Waarderingen: United lexus society
18 mei 2020
141
61
28
Sinds kort de eigenaar geworden van een Lexus IS300H F Sport. Aangezien ik erg geïnteresseerd ben in alle ins en outs rondom Lexus maar ook specifiek deze auto heb ik mij aangemeld op dit forum.

Ik ben bijna 2 jaar op zoek geweest naar deze auto, specifiek deze kleur, uitvoering i.c.m. de opties die ik wilde hebben (lederen bekleding, ML audiosysteem, stoelventilatie). Ben er daarom onwijs blij mee! Hiervoor heb ik 8 jaar een peugeot 207 gereden uit 2007. Je voelt je lekkerder in een Peugeot? Ik kan nu zeggen dat dit niet klopt haha.

Om de auto mooi te houden ben ik benieuwd welke schoonmaakmiddelen jullie gebruiken voor het exterieur en interieur. Of is hier een apart topic voor?


Bekijk bijlage 179223
Gefeliciteerd met je mooie nieuwe auto 👌👌