Nieuw lid en nieuwe Lexus

cvvracing

Actief
10 nov 2011
100
0
0
Hallo iedereen,

Ben al jaar een dag Porsche fan in hart en nieren. Heb het genoegen gehad om er al vss te mogen verslijten. Aangezien dit fantastische autos zijn maar als grote nadeel geen bagageruimte of achterbank hebben ben ik op zoek gegaan naar een 2de daily driver met iets of wat meer plek.

Ik zocht een wagen die ruimte had en ook vermogen heeft. Ik ben dan gevallen op een Lexus IS300 break.
Wagen is kwasi full option denk ik comfort en opties zat. Heeft een zwarte koetskleur en 17" velgen.

Kwa rijeigenschappen een leuk ding. Ophanging nog vrij sportief, snelle automaat en de tiptronic doet wat je vraagt als je er op klikt.

Heb deze nu momenteel 3 weken in mijn bezit heb er al 6000 km van kunnen genieten en hoop er nog veel veilige km's mee af te kunnen leggen.

Hieronder vind je wat meer pics:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
welkom op het forum :)

ziet er zeker netjes uit de sportcross! veel plezier ermee!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum. Mooie IS300 Sportcross. Veel plezier met je IS. Verder nog plannen met de auto?
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Mooi zeg zo'n IS300 in het zwart en ook nog met E shift! Just like mine :D Welkom!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Mooie auto die IS300. Porsche natuurlijk ook ;) Ik neem aan dat je de 911 rijdt?

Veel plezier op het forum!
 

cvvracing

Actief
10 nov 2011
100
0
0
W1773M zei:
Welkom op Het Lexus Forum. Mooie IS300 Sportcross. Veel plezier met je IS. Verder nog plannen met de auto?
Goh niet veel speciaal mss nog 18" velgen als mijn banden versleten zijn. Voor de rest origineel laten
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
welkom hier! en inderdaad een leuke foto met je hond! :) zo te zien heeft hij ook erg veel plezier!