- 6 sep 2023
- 31
- 62
- 18
Hallo allemaal,
Mijn naam is Dion, en mag met trots zeggen dat ik op 21 jarige leetijd mijn eerste Lexus heb, een Lexus is250!
Ik heb haar nu 4 maanden en al een rondreis mee gehad door Europa en afgelopen weekend wezen touren in de Eiffel.
Ik heb de auto hie ren daar al wat aangepast met het volgende:
- 19 Inch velgen
- K&N air intake
- Nieuwe koplampen (inclusief oranje lijn, in plaats van knipper)
- carbon wrap aan de binnekant (deurpanelen en middenconsole) + carbon poke.
Graag zou ik het volgende nog willen doen, waarbij min vraag komt of er iemand is die me website kan aanraden of eventueel 2e hands?
- Nieuwe achterlichten
- Spoiler achter
- side skirts, front lip
- apple carplay
- zij ruiten tinten
Graag hoor ik of iemand suggesties heeft of aanbevelingen!
Wat misschien leuk is om te weten is dat ik bij SCL Rotterdam werk als head of sales, wij importeren en exporteren supercars en oldtimers voor particulieren en bedrijven. Wij bieden ook aankoopinspecties aan in de VS en VAE + volledige registratie TUV keuring (KFZ) Etc.
Graag hoor ik of mensen tips of aanbevelingen hebben, of om een keer te rijden!
Mijn naam is Dion, en mag met trots zeggen dat ik op 21 jarige leetijd mijn eerste Lexus heb, een Lexus is250!
Ik heb haar nu 4 maanden en al een rondreis mee gehad door Europa en afgelopen weekend wezen touren in de Eiffel.
Ik heb de auto hie ren daar al wat aangepast met het volgende:
- 19 Inch velgen
- K&N air intake
- Nieuwe koplampen (inclusief oranje lijn, in plaats van knipper)
- carbon wrap aan de binnekant (deurpanelen en middenconsole) + carbon poke.
Graag zou ik het volgende nog willen doen, waarbij min vraag komt of er iemand is die me website kan aanraden of eventueel 2e hands?
- Nieuwe achterlichten
- Spoiler achter
- side skirts, front lip
- apple carplay
- zij ruiten tinten
Graag hoor ik of iemand suggesties heeft of aanbevelingen!
Wat misschien leuk is om te weten is dat ik bij SCL Rotterdam werk als head of sales, wij importeren en exporteren supercars en oldtimers voor particulieren en bedrijven. Wij bieden ook aankoopinspecties aan in de VS en VAE + volledige registratie TUV keuring (KFZ) Etc.
Graag hoor ik of mensen tips of aanbevelingen hebben, of om een keer te rijden!