nieuw lid roell

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
Ola,

Mijn naam is dus Roel.

Ik heb een ct200h luxury line sienna brouwn, leer ivory besteld via lexus eindhoven. verwachte leverdatum (zeg maand) juli/augustus.

gekozen voor leasmaatschappij superlease vanwege (naar mijn idee) de laagste prijs.

nu rij ik nog in een saab 93 tid 150pk vector (vd zaak), daarvoor een mondeo station full option die ik prive gekocht heb vd zaak. de lexus ga ik dus puur zakelijk rijden en de kmtjes bij houden. verdienen we toch mooi 205,- pm mee.

ik heb reeds flink gesnuffeld op het forum en men is zeer actief. ook volgen er snelle reactie op berichten. goed teken en zal dus met regelmaat hier vertoeven. :worship:

mijn avatar is gemaakt op link verwijdert colle poker site, go check it out zou ik zeggen :rulez:
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Hoi Roel! :hi:

Mijn baas kwam uiteindelijk bij Leaseplan Direct uit, nadat ik aangaf (bijna) exact dezelfde wagen als jij te willen hebben voor de komende 4 jaar. Misschien kunnen we eens PM-en over de prijsverschillen? Of laat ik het hier maar zeggen: wij betalen precies middenin de 8 en 9 honderd, bij 25.000 km per jaar + winterbanden. Wel als extra nog een sunroof en een bamboe houtje erbij trouwens. In ons vergelijk was Superlease duurder, terwijl we daar al andere auto's hadden lopen... Anyway, hier kan beter een aparte topic voor gestart worden denk ik.

Welkom in ieder geval, wellicht tot ziens in levende lijve!?
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, alvast veel plezier met je CT.

En idd het Forum is heel actief, en wordt steeds actiever.
 

roell

Actief
16 mei 2011
127
0
0
SPfreaks zei:
Hoi Roel! :hi:

Mijn baas kwam uiteindelijk bij Leaseplan Direct uit, nadat ik aangaf (bijna) exact dezelfde wagen als jij te willen hebben voor de komende 4 jaar. Misschien kunnen we eens PM-en over de prijsverschillen? Of laat ik het hier maar zeggen: wij betalen precies middenin de 8 en 9 honderd, bij 25.000 km per jaar + winterbanden. Wel als extra nog een sunroof en een bamboe houtje erbij trouwens. In ons vergelijk was Superlease duurder, terwijl we daar al andere auto's hadden lopen... Anyway, hier kan beter een aparte topic voor gestart worden denk ik.

Welkom in ieder geval, wellicht tot ziens in levende lijve!?

wij hebben wel een paar auto`s bij leaseplan en die kwamen met een prijs die ruim 100,- pm hoger lag dan superlease. aangezien we de verzekering zelf doen (ben werkzaam in de verzekeringsbranche) hebben we op basis daarvan ook vergeleken.
726 ex btw pm bij 40.000km per jaar incl winterbanden looptijd 45 maandjes ofwel 150.000km, dat bamboe houtje en sunroofje heb ik niet genomen. wel strange.... :confused: modedit: naam verwijdert er reeds op aangesproken?
heb er losse zaakjes bij gevraagd voor eigen bling bling, a lexus watch en die zilveren lexus pen :D
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
modedit: naam verwijdert, aha, je kent hem ook... Heb hem wel eens gesproken inderdaad, maar ik doe de onderhandelingen niet verder. Misschien hadden we te veel schades met onze auto's, dat hij ons niet meer wilde hebben? Geen idee. Maar het scheelde toch een paar tientjes in de maand. De offerte van Lexus Lease was trouwens buitensporig hoog!

Anyway, ander topic. Wel supergaaf dat je wat bling bling hebt geregeld zeg, een Lexus horloge en een pen... ik ben zeer jaloers nu! Ik zit niet zo dicht op het vuur helaas... :(
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Van harte welkom! Jij hoeft gelukkig minder lang te wachten dan ik :mrgreen: Hopelijk gaat-ie net zo bevallen als bij degenen die al wel rijden.

Bertje off topic... Ben uiteindelijk bij Athlon uitgekomen. Wij mogen zelf kiezen en onderhandelen bij 4 maatschappijen.