nieuw lid?

bmw310i

Nieuw hier
8 okt 2014
7
0
0
Bij deze stel ik mij voor. Ik ben momenteel eigenaar van een donkerrode 320i touring uit 2008, die op zoek is naar een vervanger nu ik mag leasen. De IS 300h heb ik momenteel op het oog. Ik meld mij hier omdat ik op zoek ben naar gebruikerservaringen. Eigenlijk ben ik al gevallen voor de auto, alleen ben ik erg bang dat de IS niet praktisch genoeg is met twee kleine kinderen. Als gezegd, momenteel rijd ik een touring, hoewel de bmw niet erg groot is.
Iemand ervaring met de IS 300h en kleintjes op de achterbank? De oplossing van een fietsendrager en koffer op het dak vind ik prima voor de jaarlijkse vakantie, maar hoe zit het met ritjes van 2 uur naar bijvoorbeeld opa en oma? Graag advies !
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wellicht met oudere langere kinderen dat het een probleem wordt, of wanneer je meerdere buggies wilt vervoeren en daarom je achterbak nooit groot genoeg is ;) . Maar anders dan dat zou ik niet direct weten waarom een IS te klein zou zijn. Ik zou er voor gaan :)
 

Djv

Nieuw hier
24 sep 2014
5
0
0
Hoi,

Ik ben zelf ruim 1,95 en heb 3 kinderen. Gaat prima in een is250!
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
840
1
455
63
Ik ben 1,85m, m'n dochter van 3 zit achter mij in een kinderstoeltje en ze heeft een fantastische reis gehad naar Itali? en weer terug naar huis op de achterbank van een IS250. En de IS300h is echt ruimer dan de 2e generatie.

Maareh, ga eens zo'n IS300h bekijken bij een dealer. Ze hebben doorgaans wel een demo en daarnaast hebben ze ook wel wat Red Carpet-leenauto's staan. Het moet toch raar lopen wil je niet een halve tot een hele dag zo'n IS300h mee kunnen krijgen om naar opa en oma te rijden. Lexus dealers zijn over het algemeen niet de beroerdste hoor :thumbsup:
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
704
142
43
Wellicht met oudere langere kinderen dat het een probleem wordt, of wanneer je meerdere buggies wilt vervoeren en daarom je achterbak nooit groot genoeg is ;) . Maar anders dan dat zou ik niet direct weten waarom een IS te klein zou zijn. Ik zou er voor gaan :)

Precies, ik werd vroeger ook vervoerd in een oude driedeurs Corolla en ik ben ook groot geworden ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Precies Metalfreak!

Maar wat mij vaak opvalt (niet hier hoor) is dat de discussie over ruimte vaak gaat over kinderen die nog lang niet de leeftijd hebben bereikt dat ze "groot" zijn of met het hele voetbalteam vervoerd moeten worden. En dat tegen de tijd dat ze dat wel zijn, de familie al weer 3 auto's verder is. :)
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
840
1
455
63
Idd, alsof ik het vol kan houden om zo lang met dezelfde auto te blijven rijden šŸ˜. Na een paar jaar begint het weer te kriebelen.
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
840
1
455
63
Veel plezier! (En neem de tijd, auto's zijn gemaakt om te ...... dus ga ......!