nieuw lid

lexus rich zei:
hoi allemaal,

ik heb mijn eigen als nieuw lid aangemeld, en wil me even een beetje voorstellen.
Ik ben Richard 31 jaar, woonachtig in Breda, en ik rijd een rode lexus is 200. Ik rijdt hem nu 4jaar bijna, en wil een beetje kijken op de site om nog wat ideetjes op te doen.<onbekende bijlage (DSC00702.JPG)>

ModEdit Geen auto's goederen of dergelijke aanbieden in deze sectie

HOI.IK HEB MIJN RODE LEXUS IS 200 WEGGEDAAAN.IK HEB HEM HELAAS WEGGEDAAN IVM GEZINSUITBREIDING. NU HEB IK EEN TOYOTA AVENSIS STATION DIE MIJ OOK HEEL ERG BEVALD. VOOR DE LIEFHEBBERS: HIJ STAAT NOG TE KOOP. IK HAD GRAAG NAAR DE MEETING IN BREDA NOG MET HEM GEKOMEN. GROETJES RICHARD

lexus rich zei:
hoi allemaal,

ik heb mijn eigen als nieuw lid aangemeld, en wil me even een beetje voorstellen.
Ik ben Richard 31 jaar, woonachtig in Breda, en ik rijd een rode lexus is 200. Ik rijdt hem nu 4jaar bijna, en wil een beetje kijken op de site om nog wat ideetjes op te doen.<onbekende bijlage (DSC00702.JPG)>

Ik weet niet of je nog actief bent op dit forum nadat je de Lexus hebt weggedaan, maar welke velgen zitten er onder je auto op bovenstaande foto?

Ik heb namelijk op marktplaats gekeken naar je auto, maar op die foto's staan andere velgen.

Mvg. Harry