- 11 mrt 2021
- 78
- 30
- 18
beste mensen,
De naam is Luuk en ben woonachtig in het Zuiden van het land.
Na jaren Volvo te hebben gereden overgestapt naar Lexus.
Waarom? Omdat de 'jongere' Volvo`s toch `n stuk minder betrouwbaar bleken dan onze ouwe trouwe V70`s, C`70 uit de jaren `90.
Nu dus in het bezit van een, door de dealer onderhouden Lexus IS250 uit 2009 met 189.000km op de klok.
Het verversen (géén flush) van de automaatbakolie staat op de planning, omdat ik niet weet of dit ooit al eens gedaan is.
Ik hoop dat het ons gegeven is om (net zoals onze Volvo`s) de 3 of misschien wel 4 ton aan te tikken. Dit alles natuurlijk met het bijbehorende onderhoud.
Ik heb gelezen dat het erg betrouwbare auto`s zijn, maar of dergelijke kilometerstanden vaak voorkomen/ gehaald worden durf ik niet te zeggen.
De auto rijdt in ieder geval geweldig, maar helaas zijn er twee punten waar ik toch wel van geschrokken ben en graag zou willen oplossen.
De vragen hieromtrent zal ik in het daarvoor bestemde topic plaatsen...
De naam is Luuk en ben woonachtig in het Zuiden van het land.
Na jaren Volvo te hebben gereden overgestapt naar Lexus.
Waarom? Omdat de 'jongere' Volvo`s toch `n stuk minder betrouwbaar bleken dan onze ouwe trouwe V70`s, C`70 uit de jaren `90.
Nu dus in het bezit van een, door de dealer onderhouden Lexus IS250 uit 2009 met 189.000km op de klok.
Het verversen (géén flush) van de automaatbakolie staat op de planning, omdat ik niet weet of dit ooit al eens gedaan is.
Ik hoop dat het ons gegeven is om (net zoals onze Volvo`s) de 3 of misschien wel 4 ton aan te tikken. Dit alles natuurlijk met het bijbehorende onderhoud.
Ik heb gelezen dat het erg betrouwbare auto`s zijn, maar of dergelijke kilometerstanden vaak voorkomen/ gehaald worden durf ik niet te zeggen.
De auto rijdt in ieder geval geweldig, maar helaas zijn er twee punten waar ik toch wel van geschrokken ben en graag zou willen oplossen.
De vragen hieromtrent zal ik in het daarvoor bestemde topic plaatsen...
Laatst bewerkt: