Nieuw lid

Elan

Hoort erbij
16 dec 2023
35
18
8
Goedenavond,
Ik ben Robert en heb me zojuist aangemeld omdat ik afgelopen week een SC430 heb gekocht. Ik heb deze in Duitsland bij een Lexus dealer gekocht, en zal einde dit jaar opgehaald worden aldaar. Auto krijgt er nog een beurt en een nieuwe distributieriem met waterpomp, en een nieuwe TUV.
Het is een een facelift versie in de kleur Twilight Amethyst Pearl als ik het goed zeg, met 124k op de klok. Ik zocht een fijne cabrio, gewoon om lekker te touren op de zomeravond, en geen spijkerharde auto. Het is voor erbij, dus dat ie wat lust is geen probleem.
Heb me hier aangemeld om ervaringen te kunnen wisselen, maar dat gaat wel goedkomen schat ik👍🏻
 

Bijlagen

  • IMG_0486.jpeg
    IMG_0486.jpeg
    215,8 KB · Weergaven: 75

Citrofiel1975

Hoort erbij
8 nov 2022
95
55
18
Gave kleur ja! Ooit een 320i E91 in "Barrique Rot" gehad, ook zo'n mooie paarsige micatint (met koperen metallic flakes, dus kleur "draaide" compleet met zon erop). Vind de Dark Opal van Lexus ook zo'n leuk effect hebben, zwart met blauwe flakes er door. Doet Lexus goed!
 

Elan

Hoort erbij
16 dec 2023
35
18
8
Dank je!
Ik heb ook een Infiniti QX70 in praktisch dezelfde kleur. Dan heet ie Malbec Black.
Lijkt zwart totdat de zon er op staat. Dan komt er een paarse gloed overheen. Volgens mij wel wat minder sterk dan bij de Lexus, maar deze wil ik straks nog eens heel goed polijsten.