Hallo allemaal!
Ik ben Kevin, 31 jaar, getrouwd en woonachtig in Tilburg. Ik werk als Logistic Engineer bij een logistieke dienstverlener die valt onder Puma.
Maar laten we het vooral over auto's hebben.
Ik ben begonnen met een Mitsubishi Lancer wagon diesel uit 1988.
Niet kapot te krijgen!
Eerste eigen echte auto was een Toyota Starlet uit '98.
1300 cc 16 klepper waar ik jaren plezier van heb gehad. Toen is ook het virus toegeslagen.
Ook niet kapot te krijgen! Mijn broertje rijdt nog dagelijks in deze auto.
Toen een Toyota Starlet Glanza V gekocht.
1300 cc 16 klepper echt uit japan, dus rechts gestuurd.
Turbo, airco, abs, elektrische ramen en spiegels, remschijven rondom
135pk op 950Kg was erg vermakelijk
Op zoek naar iets anders de overstap gemaakt naar een Mazda MX-5 uit 1998.
1800 cc achterwiel aangedreven cabrio plezier maar wat een onderhoud... roesten!
Geschrokken van de eindeloze kosten en toch een gebrek een functionaliteit, zoiets moet je er eigenlijk voor erbij hebben, terug naar Toyota.
Een Corolla T-sport uit 2002 om precies te zijn. Lederen bekleding, airco en 192pk door het bijzondere motorblok welke ontwikkeld was ism Yamaha. 8.200 toeren redline! Maar het miste aan beleving/uitstraling en vooral die ENORM korte 6-bak...
En dan komen we op de auto waarvan ik nog geen week geleden de sleutels heb afgegeven.
Een Subaru Impreza WRX uit 2003. Wat een heerlijk snelle en inspirerende auto. lekker origineel en goed onderhouden.
Alleen geen airco en ondanks een jaartje jonger dan de Corolla geen enkele vorm van finesse.
Interieur afwerking uit begin jaren 90, veel herrie en in koud weer alles erg stroef.
Een hele beleving dat wel!!!
En nu meld ik me hier aan omdat ik de trotse eigenaar ben van een GS430 uit 2004.
Een V8 stond nog hoog op de lijst, een GS altijd al chique gevonden en toe aan een beetje souplesse na de WRX.
Alleen had ik wel een eisenlijstje:
V8
Zwart leder, bij voorkeur geperforeerd
Lichte lakkleur
max rond de 150k km
bekende onderhoudshistorie
En laat nou deze auto aan alle eisen voldoen! Ik hoop hier tips en informatie te kunnen inwinnen.
Uiteraard ook wat gezelligheid
Ben tot nu toe dik tevreden met de auto. En zijn een paar kleine zaken die aangepakt moeten worden maar alles op zijn tijd.
Ik ben Kevin, 31 jaar, getrouwd en woonachtig in Tilburg. Ik werk als Logistic Engineer bij een logistieke dienstverlener die valt onder Puma.
Maar laten we het vooral over auto's hebben.
Ik ben begonnen met een Mitsubishi Lancer wagon diesel uit 1988.
Niet kapot te krijgen!
Eerste eigen echte auto was een Toyota Starlet uit '98.
1300 cc 16 klepper waar ik jaren plezier van heb gehad. Toen is ook het virus toegeslagen.
Ook niet kapot te krijgen! Mijn broertje rijdt nog dagelijks in deze auto.
Toen een Toyota Starlet Glanza V gekocht.
1300 cc 16 klepper echt uit japan, dus rechts gestuurd.
Turbo, airco, abs, elektrische ramen en spiegels, remschijven rondom
135pk op 950Kg was erg vermakelijk
Op zoek naar iets anders de overstap gemaakt naar een Mazda MX-5 uit 1998.
1800 cc achterwiel aangedreven cabrio plezier maar wat een onderhoud... roesten!
Geschrokken van de eindeloze kosten en toch een gebrek een functionaliteit, zoiets moet je er eigenlijk voor erbij hebben, terug naar Toyota.
Een Corolla T-sport uit 2002 om precies te zijn. Lederen bekleding, airco en 192pk door het bijzondere motorblok welke ontwikkeld was ism Yamaha. 8.200 toeren redline! Maar het miste aan beleving/uitstraling en vooral die ENORM korte 6-bak...
En dan komen we op de auto waarvan ik nog geen week geleden de sleutels heb afgegeven.
Een Subaru Impreza WRX uit 2003. Wat een heerlijk snelle en inspirerende auto. lekker origineel en goed onderhouden.
Alleen geen airco en ondanks een jaartje jonger dan de Corolla geen enkele vorm van finesse.
Interieur afwerking uit begin jaren 90, veel herrie en in koud weer alles erg stroef.
Een hele beleving dat wel!!!
En nu meld ik me hier aan omdat ik de trotse eigenaar ben van een GS430 uit 2004.
Een V8 stond nog hoog op de lijst, een GS altijd al chique gevonden en toe aan een beetje souplesse na de WRX.
Alleen had ik wel een eisenlijstje:
V8
Zwart leder, bij voorkeur geperforeerd
Lichte lakkleur
max rond de 150k km
bekende onderhoudshistorie
En laat nou deze auto aan alle eisen voldoen! Ik hoop hier tips en informatie te kunnen inwinnen.
Uiteraard ook wat gezelligheid
Ben tot nu toe dik tevreden met de auto. En zijn een paar kleine zaken die aangepakt moeten worden maar alles op zijn tijd.