Nieuw op forum met lexus is 300

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Ik vind blauw ook nog altijd ??n van de mooiste kleuren voor deze IS !
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
Alor zei:
Ferme wagen JDB :D mooi blauw met creme interieur , goede combi.

De blauwe IS300 is niet van mij hoor, ik vind blauw gewoon een mooie kleur voor dit model.
De mijne is zwart . . .
HPIM8879.jpg
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Geweldige bak die IS300. Mooie pics man!

Zie ik hier trouwens een zwarte IS200 met TTE tuning? ;)

PS: er is nu een Sportcross te koop met TTE. Check gaspedaal.
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
boudi zei:
Geweldige bak die IS300. Mooie pics man!

Zie ik hier trouwens een zwarte IS200 met TTE tuning? ;)

PS: er is nu een Sportcross te koop met TTE. Check gaspedaal.

Bedoel je mijn zwarte IS (300) ?

Dit is geen TTE, maar een sportgrille met TRD logo die ik via ebay in Amerika gekocht heb, ook mijn licht units zijn Amerikaans met zwarte achtergrond. De velgen zijn Tenzo R 19".
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Ahh ok. Lijkt stoer in ieder geval!

Maar wat is TRD dan? (ben Lexus n00b)
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Ach so. En TTE is Toyota Tuning Engine of zo? Is er dan een wezenlijk verschil?
 

JDB

Actief
20 jun 2010
286
0
0
boudi zei:
Ach so. En TTE is Toyota Tuning Engine of zo? Is er dan een wezenlijk verschil?

TTE is: Toyota Team Europe, dat is de motorsportafdelig die vroeger de rallywagens en zo pr?pareerde.
TRD is meer de huistuner van Toyota die specifieke onderdelen en zo verkoopt.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
TRD is ook de motorsportafdeling, maar dan in Japan/azie.

Toyota Racing Development.
 

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
Voila de eerste 1000 km zitten er bijna op en ben nog steeds zeer tevreden over men aankoop, vooral in handmatige stand is hij bovenmaats snel.
Heb hem deze week eens binnengedaan bij de lexus garagen voor eens een algemene check, uitkomst niets :D dus geen problemen, binnenkort (half jaar ofzo) moet er wel een piston van de remschoen vervangen worden, die gaf iets meer druk of blijft een klein beetje hangen, maar niets erg dus, jeuj :smile:
ook heb ik een K&N inlegfilter gestoken, prestaties extra ???? denk niet veel, voel toch geen verschil, maar nu ademt hij terug beter.
Ik merk wel op dat er bijna nooit problemen geraporteert worden op dit forum, toyota techniek boven alles dus, bij men vorig forum (saab) was dat wel wat anders, vooral elektronische problemen, de benzine motoren zijn ook oerbetrouwbaar.
Tot binnenkort :p
 

Lexus is300

Actief
26 aug 2010
246
0
0
Maandag ga ik men winterbanden halen, het zijn continental's geworden, met 16" velgen.
Winterbanden op 17" zouden bijna even veel kosten voor alleen de banden, nu heb ik velgen + banden besteld
prijs 900 euro, maar dan zit ik ook veilig in de winter, volgende week geven ze al sneeuw en vorst in Belgie dus ben zeker niet te vroeg met men banden.