Nieuw op het forum (ex lexus rijder)

2000Turbo

Hoort erbij
25 jan 2011
60
18
8
Hallo allemaal,

Ik was benieuwd of er nu een forum was voor de Lexus, aangezien deze volgens mij een paar jaar geleden nog niet bestond toen ik mijn IS200 exec aut.(later IS300) had. En ben dus ook aangenaam verrast dat er een forum is.

Leuk om te lezen en wellicht dat mijn vorige auto's hier ook te vinden zijn.

is200 exec. auto 66-DX-JX en IS300 95-RJ-BZ

Reden van verkoop was namelijk een auto van de zaak.
De nieuwe ct200h is misschien een mooie vervanger van mijn huidige C30.

Groeten 2000Turbo
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Welkom en ga voor de CT, misschien zit er nog een flesje champagne in als je snel bent :D
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
welkom 2000Turbo
en veel succes met je zoektocht naar je oude Isen :D
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Het is toch geen Volvo, maar Vulva hoor, tenminste zo noem ik die dingen altijd. Je moet niet geloven dat het uit het latijns komt Volvo (blijft rollen) allemaal gelogen, in zweden spreken ze het uit als vulva.

Voor de ongeletterden onder ons google daar maar even op!!!! :p :D :D
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
ct200H zei:
Het is toch geen Volvo, maar Vulva hoor, tenminste zo noem ik die dingen altijd. Je moet niet geloven dat het uit het latijns komt Volvo (blijft rollen) allemaal gelogen, in zweden spreken ze het uit als vulva.

Voor de ongeletterden onder ons google daar maar even op!!!! :p :D :D

niets dat zo glijdt als een vulva...
niets dat zo rijdt als een Lexus...
:D
 

2000Turbo

Hoort erbij
25 jan 2011
60
18
8
Bedankt voor het hartelijke welkom.

De lexuzussen waren prive en de C30 kreeg ik als zakelijke auto. Niet verkeerd zeker voor mijn vele kilometers.

Daarnaast kon ik hierdoor mijn droom verwezenlijken een Boxster S :D

Kortom jullie begrijpen dat ik dit niet vervelend heb gevonden.

Moet wel zeggen dat ik na 8 jaar lexus wel erg gecharmeerd ben van het merk en de techniek.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Welkom hier!

Het lijkt mij ook wel leuk om te weten wie de vorige eigenaar was van mijn auto. Hoe kan ik daar achter komen?
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
fawaba67 zei:
ct200H zei:
Het is toch geen Volvo, maar Vulva hoor, tenminste zo noem ik die dingen altijd. Je moet niet geloven dat het uit het latijns komt Volvo (blijft rollen) allemaal gelogen, in zweden spreken ze het uit als vulva.

Voor de ongeletterden onder ons google daar maar even op!!!! :p :D :D

niets dat zo glijdt als een vulva...
niets dat zo rijdt als een Lexus...
:D


Hahahha , de nieuwe vaderlandse dichter onder ons is opgestaan :D :D Wel een mooie reclameslogan voor Lexus, zou Louwman hem leuk vinden??
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
:loll: :loll: :loll: :loll:

dichter des vaderland, betaald dat zo goed dat ik me een nieuwe LS kan veroorloven?