Nieuw op het forum

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Goed, vanochtend was het dan zo ver. Ik had om 9.00 uur een afspraak bij Lexus Rotterdam om 'mijn' CT in ontvangst te mogen nemen. Niets dan lof voor de afwikkeling, uitleg en het mooie bosje bloemen voor de vrouw :)

Het blijft altijd een mooi moment als de hoes van de auto wordt afgehaald en de auto waar je lang naar uitgekeken hebt, is dan eindelijk rijklaar! Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om mooie foto's te maken, maar zal vanavond in het topic Besteld en afleveren meer in detail de ontvangst van de auto beschrijven, de eerste rijervaringen en wat foto's die mijn vrouw gemaakt heeft tijdens de uitleg die ik van de verkoper kreeg.

De ervaring tot nu toe: Ik denk dat ik zo mijn vrouw maar even bel dat ik wat 'later' thuis ben en een rondje IJsselmeer ga doen voor ik aanschuif aan het diner. :p
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Dank jullie wel allemaal! Net nog een rondje in het dorp gedaan met m'n dochter, want ze had de auto nog niet gezien... Ook zij is erg trots op onze nieuwe aanwinst.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hahaah leuk man! ik zal eens zwaaien als ik je zie, maar dat zal waarschijnlijk pas soms op de vrijdagen zijn als ik wat later begin, want normaal ben ik rond 6 uur knooppunt gorinchem....