nieuw op het forum

• Onderwerp starter Onderwerp starter wil
  • Startdatum Startdatum
Zo dat zijn best wel mooie velgen!

wat ga je met de andere velgen doen? Winterbanden? :P ik zou je dat wel aanraden trouwens, want anders heb je niet zoveel aan je auto als er sneeuw ligt.

Ik stuur je wel een pm over de prijs.

nice! GT-II's! heb deze laatst in 18" voor een vriend besteld.. foto's kun je plaatsen door deze eerst te uploaden naar bijvoorbeeld photobucket. Hier kun je dan het directe link copieren en dan tussen de tags Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
" onclick="window.open(this.href); return false;"> Verkleinde Afbeelding
" width="660" alt="Verkleinde Afbeelding" style="border: 1px dotted #a5aec5" />

hey gasten ,

bedankt voor de hulp ga het morgen eens proberen en anders horen jullie het nog wel .
en voor de sway bar ik zal het morgen wel in de mail zien alvast bedankt .

greetz

Prima ik heb je het al gestuurd, maar weet niet of je het kanlezen aangezien je weinig post hebt, maar ik hoor het anders wel als je het niet hebt ontvangen.

hey alan ,

heb je mail ontvangen en zal er eerst over nadenken .
waar heb je de voorste swaybar gelaten ?
uitlaat kan ik niet van je kopen heb namelijk al een megan racing cat back bestelt helaas .

De voorbar heb ik onder mijn auto zitten. De achter past niet op de europese, dus vandaar dat ik nog een nieuwe heb liggen, maar het schijnt dus dat de voorsway bar niet heel veel doet met de bodyroll van de is350, maar de achter sway bar het meeste resultaat levert. Maar je zou bv ook een losse Front sway bar kunnen bestellen.

NICE :)

ZIet er hier een stuk beter uit dan toen :P

Kenteken is wel anders dan wat ik eerst had gezien :P

hey gasten ,

heb woensdag avond de is350 opgehaalt in maarssen .
en man wat rijdt ie lekker zeg .
nu was ik gister vroeg thuis en heb gelijk de ultralights eronder gepast en wat denk je ze passen .
auto moet nu wel nog een paar cmtrs naar beneden en de schermen even laten rollen en dan rijden .

ik zal proberen dit weekend even een foto te maken en te posten

Nice dude,

Ineens aan beginnen, trek maar snel wat foto's h?....

Veel geluk en rijplezier ermee ;)

Nice! :) ben altijd al benieuwd geweest naar heo een is350 echt rijdt... :(

Misschien dat jij en Wil bij de volgende meet aanwezig kunnen zijn... dan kun je misschien meerijden (als Wil dat wilt natuurlijk...)

Hahaha ach ja dat is niet goed, want dan ga ik naar een is350 verlangen... dus beter weet ik niet hoe die is :D

I know that we all want it :P

hey gasten ,

heb gister een afspraak gemaakt om de spatbord randen om te laten rollen .
ik moet hier wel even voor naar baarlo zaterdag maar is de moeite ben benieuwt .
daarna ga ik naar dongen om de schroefset eronder te monteren .
als het goed is kan de auto dan iets lager dan normaal .

zal vanmiddag even een foto maken van hoe de lexus eruit ziet met 20 inch .
alleen staat hij nu wel erg standje vrachtwagen .
krijg bijna hoogte vrees als ik erin zit .
:D

Bij Marc zeker, ben ook wel bij hem geweest met mijn LS400. Alleen daar was weinig mee te beginnen, Ik had geen randen meer op me wielkasten zitten.

Die had ik eerder al verwijdert met een andere set wielen, stommmm :|

Als nog wel een beetje om wijd gekregen