Nieuw op t forum

Schuimkraag

Hoort erbij
30 apr 2014
45
2
0
Ik heb al een aantal berichten geplaatst en zal mezelf eens netjes voorstellen. Mijn naam is Sjaak Langendoen en in kom uit Hoogvliet(Rotterdam) Heb mezelf hier aangemeld omdat ik wat meer info zoek over een GS300/450H Ik rij op dit moment met Lincoln towncar van 1980 en een Citro?n C3 Deze twee zullen plaats gaan maken voor een Lexus.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom op het forum Sjaak! Heel veel plezier met de zoektocht. Wellicht wil je langskomen op onze meeting 21 juni, dan kan je de nodige modellen nog even zien en de eigenaren spreken.

Hoe dan ook, mooie auto die lincoln :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Schuimkraag

Schuimkraag

Hoort erbij
30 apr 2014
45
2
0
Bedankt en misschien ga ik de meeting bezoeken om de auto's beter te bekijken,want dat is toch wat makkelijker dan bij een dealer cq handelaar. De Lincoln is zeker leuk,maar het wordt tijd voor wat anders,iets nieuwers en zeker geen doorsnee auto zoals een golf of Astra,al is daar niks mee.
 

Schuimkraag

Hoort erbij
30 apr 2014
45
2
0
No Title
 

Bijlagen

  • photo1908.jpg
    photo1908.jpg
    134,5 KB · Weergaven: 36

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, Succes met je zoektocht naar een GS. En wie weet tot op de/een Meeting :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Schuimkraag

Schuimkraag

Hoort erbij
30 apr 2014
45
2
0
Ik hoef de 21e niet te werken en zit er aan te denken om jullie meeting te gaan bezoeken,vind zulke dagen altijd wel leuk,bezoek met de Lincoln vaak Amerikanen meetings en in het verleden heb ik met wat anderen seat-online opgericht en datis onder seat rijders een druk bezocht forum/club
 

Ruudv82

Hoort erbij
8 nov 2012
70
2
0
welkom op het forum Sjaak, ben je op zoek naar een nieuw model GS, of een met wat ervaring?
 

Schuimkraag

Hoort erbij
30 apr 2014
45
2
0
Ik wil opzoek gaan naar een GS van de 3e generatie,hoop dat ik dat goed zeg,van 2006/2007 en het liefst een hybride,al zou ik met een 300 ook heel tevreden zijn. Eerst zullen natuurlijk de andere twee auto's verkocht moeten zijn.
 

covko

Actief
9 mrt 2011
296
39
28
Welkom!Ik was in het begin ook niet echt overtuigd van hybride maar 1x je ermee gereden hebt ben je verkocht,de gs300 is ook leuk maar het verbruik en rijplezier van de gs450 zijn super,als er ooit budget is komt er hier ook 1 in huis zonder twijfel en wat ook niet onbelangrijk is,ze zijn enorm betrouwbaar. Ik heb de luxe gehad hier een maand mee te mogen rijden en was superrelax.
 

Schuimkraag

Hoort erbij
30 apr 2014
45
2
0
Gisteravond op de A15 een witte(parelmoer ?) GS voorbij zien komen en in die kleur is ie prachtig. De auto goed bekeken,,want zo vaak kom je ze niet tegen,helaas. Dit wordt mijn volgende auto😄
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Wit parelmoer is zeker mooi :) Vind het zelf de mooiste kleur ooit op mijn auto. Makkelijk in onderhoud ook.