wilcom2005
Heel actief
- 12 jul 2009
- 531
- 204
- 43
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Alor zei:Ons forum word in een rap tempo steeds groter, daarom sluiten we een offici?le club met de daar bij behorende merchandising niet uit.
Ook zouden we een onderzoek moeten doen onder de actieve leden of er daadwerkelijk een markt(tje) voor is.
Maar wanneer en hoe is nog niet bekend, we zullen zien .. en houden jullie hiervan op de hoogte.
blue-eyes zei:Alor zei:Ons forum word in een rap tempo steeds groter, daarom sluiten we een offici?le club met de daar bij behorende merchandising niet uit.
Ook zouden we een onderzoek moeten doen onder de actieve leden of er daadwerkelijk een markt(tje) voor is.
Maar wanneer en hoe is nog niet bekend, we zullen zien .. en houden jullie hiervan op de hoogte.
Zoals je weet reed ik hiervoor een Volvo. Kijk eens op volvoforum.nl . Die zijn hier erg ver mee![]()
Erick zei:Denk dat er meer Volvorijders dan Lexusrijders zijn. Dus dan is het ook makelijker om iets op te zetten.
Een maat van mij kan custom Tshirts drukken voor een mooi klein bedrag dus ik kan is kijken of we iets op kunnen zetten.