Nieuw

Jackcriss

Nieuw hier
21 dec 2010
9
0
0
Hoi allemaal,
Ik ben Jack en kom uit Arnhem.
Heb afgelopen zaterdag definitie een een nieuwe CT200h besteld.
De auto wordt geleased. Vanaf het allereerste moment dat ik een foto van deze auto zag, vond ik hem helemaal super.
Direct ingeschreven voor de nieuwsbrief en op 8 oktober (vrijdagavond) vanuit Arnhem naar Den Haag gegaan om hem in het echt te zien. En in het echt is hij zeer zeker vele malen mooier dan op welke foto ook!
Hij stond er in het wit. Wat ongelooflijk mooi. Nu tevens ook het probleem. Zou hem dus eigenlijk ook het allerliefst in het wit willen. Maar helaas dat mag niet. Dus dan maar op zoek naar een andere mooie kleur. Het is nu de dark granite geworden, met zwarte bekledng. Doordat ik mn zinnen op wit had gezet, nu dan wel net de first edition misgelopen.
Ik kan niet wachtentot ie straks geleverd gaat worden. Mijn eerste kennimaking met Lexus. Ik ben zeer benieuwd.
Groet
Jack
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Jack,

Jammer dat je de first edition hebt misgelopen. Op zich niet zo heel erg. Mooie kleur en ik hoop de foto's straks te zien. :mrgreen:
 

Jackcriss

Nieuw hier
21 dec 2010
9
0
0
Ben er nu ook helemaal blij mee. Heb de kleur op een ander model gezien en is helemaal super.
De foto's volgen, maar ja nog ff geduld. Duurt nog een tijdje voor ie geleverd wordt!!!
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Welkom hier en alvast proficiat met je Lexus.
Ik ben wel benieuwd hoe ie er in het echt uit ziet. Sommige auto's komen op een foto niet goed over en moet je live zien.
Dat je niet altijd de kleur mag kiezen die je wilt is een nadeel als je van je werkgever een lease-auto mag rijden, mijn vriendin mocht ook geen witte of felrode Golf V rijden, moest pers? een metallic kleur zijn. Maar van de bijtelling die je met de Lexus gaat betalen kun je nog niet in een brikkie rijden dus dat staat er tegenover natuurlijk.
Vanaf 1 januari gaat ze als zzp'er werken en rijden op basis van kilometervergoeding(voorlopig in onze Lexus IS200 van 2000) en moet ze de Golf inleveren.
Bij een volgende auto kunnen we zelf alles bepalen. Ik denk niet dat we nog gaan leasen of het moet een aantrekkelijke shortlease zijn.
Ik denk dat we een gebruikte auto waar de ergste afschrijving af is kopen en dan wat vaker van auto wisselen, is wel
leuk om regelmatig iets anders te rijden.
 

Jackcriss

Nieuw hier
21 dec 2010
9
0
0
Je hoort mij zeker niet klagen. De bijtelling is waanzinnig natuurlijk voor de Lexus.
Ik ben ook wel iemand die regelmatig in een andere auto wil rijden, maar denk dat ik het helemaal
top vind om de komende 4 jaar in de CT te mogen rijden. :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom op het forum en natuurlijk heel veel kijkplezier!

Ik hoop je natuurlijk ook in de toekomst je auto te kunnen zien :)

Alan
 

Superboer_

Nieuw hier
27 dec 2010
1
0
0
Weet iemand waar en of de CT200H bekeken kan worden in het eggie? Ik heb er in oktober een besteld (lease) vanuit de folder maar zou er graag ook eens even in zitten. 1 juni 2011 wordt de mijne geleverd.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hube zei:
Hoi Jack,

Jammer dat je de first edition hebt misgelopen. Op zich niet zo heel erg. Mooie kleur en ik hoop de foto's straks te zien. :mrgreen:


Dat zeg jij, bestel maar eens de opties van een FE op een CT, dan is het wel erg.

Overigens gefeliciteerd met de aanschaf, wij hebben een FE besteld (bruin) maar dark granite is ook een mooie kleur, hebben we nu op de GS je ziet niet dat hij vies wordt, :roll:
 

Jackcriss

Nieuw hier
21 dec 2010
9
0
0
Bruin heb ik ook aan gedacht. Granite (grijs) zie je al zo vaak. En de bruine heb ik in het echt (weliswaar) onder kunstlicht gezien. Vond ik mooi en het schijnt dat ie buiten op de weg nog mooier is, maar ik weet niet of ik dat 4 jaar lang mooi blijf vinden. En wit mocht niet, dus maar gekozen voor de veiligheid.