NIEUWE BANDEN UITKIEZEN EN AANSCHAFFEN.

Bernard Roerink

Hoort erbij
29 okt 2011
83
0
0
Hoewel ik de IS 200 altijd zorgvuldig bij de Lexus dealer laat onderhouden wil dat niet zeggen dat zij de banden ook leveren. Ik had wel eens gehoord van een Nederlands bedrijf, EJ banden. De website maakte mij heel snel duidelijk dat zij absoluut de laagste prijzen hanteren. Daarnaast hebben zij een aantal goede montagepunten in heel Nederland. Toevallig kende ik het montagepunt bij mij in de buurt. Bepaald geen prutsers want ik kom daar met de VW Golf VR 6, al jaren voor de dingen die de dealer niet pers? hoeft te doen. Mensen, ik ben uiterst tevreden met mijn nieuwe banden ( productiedatum juli 2012 dus kersverse banden met E keurmerk ) en de wijze van afhandeling is ook 100 %. Daarnaast hield ik, vergeleken met een erg goed tyrecenter, maar liefst ? 160,== in de zak. En dat is veel geld, vindt u ook niet. Doe er uw voordeel mee en nee, ik heb geen aandelen in EJ banden. :D
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Dat doen veel forum leden ik, waaronder mij zelf. Alleen net iets anders.


Ik doe sowieso nooit de banden bij de dealer. Met mijn manier kan ik 2 maal DEZELDE banden halen als bij de dealer, dus tweemaal langer rijden voor hetzelfde geld.

Hoe? Banden kopen via een webwinkel en deze laten monteren door een nette garage dicht in de buurt.
Voor mijn achterbanden zou ik bij de Lexus dealer 500 euro stuk moeten betalen (19*30*265), ik betaal nu iets meer dan de helft.
 

Bernard Roerink

Hoort erbij
29 okt 2011
83
0
0
Na zorgvuldig afwegen Hankook V 12 EVO. Heb ik ook op de bloedsnelle Golf VR 6 zitten en dat rijdt prima. Ik had op de Lexus Bridgestone Potenza die er feitelijk onder zaten. Prima stuurband, daar niet van. Erg stug. Weinig comfort. En, ze maakten veel afrolgeluid. En, dat is over. Stilte alom, geweldig. Misschien is de Hankook niet de echte top als regenband. Maar als je met nat weer je verstand gebruikt, verstandig rijdt, is de V 12 helemaal ok zeker weten.