nieuwe eigenaar gs300

leon1978

Nieuw hier
25 okt 2013
10
0
0
hallo mijn naam is Leon de Kleine.
35 jaar en woonachtig in Kampen.altijd al een zwak voor mooie snelle autos gehad en er ook al degelijk wat versleten en gebouwd.
waaronder een honda crx delsol turbo/nitrous,honda civic coupe VTEC,en afgelopen juni mijn jongensdroom waar gemaakt door een mitsubishi lancer evolution te kopen.en ik dacht echt dat dit het ging zijn,sportief,veel vermogen,kortom ja dit was het............niets was minder waar, via een kameraad een paar weken geleden in aanraking gekomen met het merk lexus.
op slag verliefd.
dit wou ik ook , en ben gaan zoeken.
in de eerste instantie naar een GS430..V8..ja ik wil wel vermogen.
tot ik op internet een (voor jullie waarschijnlijk niet onbekende GS300) rode GS300 tegenkwam,rechtsgestuurd,nu is de evo dat ook dus dat was geen probleem.
na wat speurwerk bleek het om de lexus van JeffGS300 te gaan , de candyrode lexus , 20 inch , creme leder.

stond bij het bedrijf waar ook mijn EVO weg komt,dus direct gemailt, ik kom eraan, wil graag rijden.

zo gezegd zo gedaan en nu 3 dagen verder , zit de lexus in de verzekering en word hij vanmiddag opgehaald.

waar de vorige eigenaar is gestopt na het spuiten van de auto ben ik van plan deze inderdaad verder af te maken en hem te geven wat hij verdient,een 2JZ-GTE blok.

zo even een korte impressie van wie ik ben en wat ik gekocht heb en ik hoop hier verder veel leuke contacten op te doen en veel ervaring gezien dit mijn eerste "huwelijk"met een lexus is.

groetjes Leon
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Bedankt voor je intro Leon. Proficiat met je aanwinst en welkom op het forum!

> 'een 2JZ-GTE blok inbouwen' :rulez: Vergeet de projectpagina niet ;)
 

leon1978

Nieuw hier
25 okt 2013
10
0
0
dank je wel.

ja zodra het van strat gaat zal ik zeker een projectpagina aan gaan maken.
eerst op zoek gaan naar een goed blok,kijken wat de kosten zijn voor een big single turbo conversie en dan van start zodra de rekening het weer toelaat.

maar houd een ieder zeker op de hoogte .
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom Leon! Heel veel sterkte met de nieuwe auto en het komende project!
 

jeffgs300

Hoort erbij
2 aug 2012
35
0
0
Veel plezier met mn oude gs! Mooi dat je hem gaat afmaken zoals ik wou doen! Ben nu ook bij sam :) heb nu zelf weer een skyline omdat dat toch meer mijn smaak is, hoewel de lexus echt een supermooie relaxte auto is :)

Grt jeffrey
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Welkom hier Leon, aan de foto te zien een prachtwagen, dus veel plezier met de auto, en we zullen je volgen.
 

leon1978

Nieuw hier
25 okt 2013
10
0
0
Hallo allen,

Dank je wel voor jullie welkom. Voelt goed en leuk.

Vanmiddag idd de lexus opgehaald. , Jeffrey. Geen woord gelogen. Wat een heerlijke relaxte auto. Superblij mee. :rulez:
En zal iedereen zeker op de hoogte houden met de vorderingen.

Wat er mis is met een EVO? Niets. Beest van een auto. Maar ik werd gewoon gek van het feit dat je bij ieder stoplicht uitgedaagd werd en het lawaai wat de auto toch leverde. Plus het feit dat de evo spartaans ingericht is , niets extra. Alleen het nodige. Incl. Climate control. Dat dan wel. Maar miste echt zo zeer de luxe in een auto. En dat levert de lexus wel. ....in 1 woord. Heerlijk. ! :worship:
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je GS300, en succes met je projekt :D :D
 

leon1978

Nieuw hier
25 okt 2013
10
0
0
Dank je wel, gaat goed komen, geniet nu nog steeds van iedere km met de atmosferische V6!! Haha.
Langzaam erna toe bouwen om er een gte in te krijgen.


:D :D
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Welkom en succes met je mooie project! :D
Geniet ervan. Ben benieuwd naar de eventuele 2JZ-GTE conversie.