Nieuwe ervaring NX 450h+

Vorige week hebben we de auto kunnen ophalen. Niet onder de meest ideale weersomstandigheden, maar gelukkig waren de wegen schoon en hebben we ’m zonder pekel veilig onze eigen garage in kunnen rijden. Ik weet het — een auto wordt uiteindelijk toch vies — maar zo’n eerste ritje wil je gewoon netjes houden 😉

De nieuwe auto rijdt fantastisch! Nu is het tijd om ’m stap voor stap een beetje eigen te maken. 🚗✨
Hele mooie bolide heb je uitgekozen zeg. Ik wens je dan ook veel plezierige km’s ermee. Heel veel lees- en uitvogel uurtjes gewenst met het ontdekken van alle functies. 🤗 N.b. ik meen die achtergrond te kennen op de foto van de aflevering daar, of hebben alle lexus dealers eenzelfde ruimte? ik stond daar ook 3 maanden geleden denk ik 😎

Laatst bewerkt:
Vorige week hebben we de auto kunnen ophalen. Niet onder de meest ideale weersomstandigheden, maar gelukkig waren de wegen schoon en hebben we ’m zonder pekel veilig onze eigen garage in kunnen rijden. Ik weet het — een auto wordt uiteindelijk toch vies — maar zo’n eerste ritje wil je gewoon netjes houden 😉

De nieuwe auto rijdt fantastisch! Nu is het tijd om ’m stap voor stap een beetje eigen te maken. 🚗✨
Mooi! Er zijn hier genoeg andere NX (450h+) rijders die eventuele vragen kunnen beantwoorden.