nieuwe LBX

Tondk

Nieuw hier
30 okt 2024
2
5
3
Hallo beste mensen,
Heb afgelopen disdag een nieuwe LBX gekocht emotion + tech pack. Heb een Yaris Cross ingeruild na 1.5 jaar.
Had de verkeerde kleur gekozen, ergende me er steeds meer aan en miste de luxe ( kwam van een Mazda CX30 full option ).
Hoop dat de LBX me weer wat luxe kan geven, denk dan iets in het midden.

Bij de Cross kon ik vele filmpjes vinden hoe ea in te stellen is, maar deze kan ik niet vinden over de LBX; iemand een suggestie?

Hoor graag van jullie en bvd dank

Gefeliciteerd met je aankoop en welkom op het forum. Helaas zul je merken dat er niet heel veel eigenaren van nieuwe Lexussen zijn op het forum, en van de LBX al helemaal niet.
Voor veel Lexus modellen staan er filmpjes van een dealer in de US op Youtube (zoek op Lexus Northside tutorial) maar ik weet niet of er ook iets van de LBX te vinden is. En anders zul je de manual even door moeten spitten. Mijn ervaring met mijn NX was dat er niet heel veel in te stellen is wat wel in te stellen is spreekt vaak wel voor zich. Paar dingetjes waar ik niet direct uit kwam (bv navigatie was in 'miles' en instelling stoel kon ik niet opslaan) daar vond ik op google wel een oplossing voor.

Dag Ton, welkom en gefeliciteerd met je nieuwe bolide, geniet ervan!
Heb je er ook foto’s van, ben zeer benieuwd!

Hoe, wat een reacties, dank jullie wel.

Heb deze auto natuurlijk nog niet in mijn bezit, is een nieuwe, staat wel op kenteken en hoop deze volgende week te krijgen en dan stuur ik foto's. Is een emotion uitvoering met dus een tech pack. Wit met een zwart dak; vond die andere kleuren, zeler dat lichte grijs niet mooi. Wat donker grijs heb ik al gehad op de CHR. Mijn wederhelft wou perse een zwart dak en zwarte stoelen met een rood acent. Wat ik wel jammer vind dat je in deze uitvoering moet bijbetalen voor mistlamper voor?

Heb dit overgeslagen, te duur, en heb bijna nooit gebruik gemaakt van mistlampen voor; misschien 5 keer in 40 jaar autorijden.

Ik rij nu vooor een bedrijf met een VW UP en helemaal basis de gehele provincie Brabant door, elk jaargetijde, en mis de mistlampen niet. Wanneer ik dus in de LBX stap, na het werk, hoop te genieten van de luxe die deze auto mij gaat bieden.

Waarschijnlijk komen er nog meer vragen en hoop dat forumleden mij wat verder kunnen helpen.

Alvast bedankt voor de reakties.
Ton.

• Leuk
Waarderingen: Johno en Bobusa
Mistlampen… hahah, ja je denkt in een Lexus te rijden met standaard mistlampen vóór, nee Ton, dat is alleen weggelegd voor de duurdere, luxere, presidentiële, F/sport-uitvoeringen.
Ik heb het al eerder op dit forum gezegd… mijn buurjongen heeft ze overdag standaard aan, op z’n fatbike.
Hij maakt daar de blits mee in de wijk, kom ik aan met m’n ISje zonder mistlampen, de buurvrouw trekt haar neus op :ROFLMAO:

Trouwens was net bij de lexus-dealer en die LBX-en vielen wel op: ziet er bruut maar toch netjes uit… zeg maar een portier in smoking 💪:cool: