Nieuwe lexus eigenaar

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dat spul van voor 98 kost niks meer :!: je moet wel oppassen of het dan wel 'iets' is :wink:

Ik kocht de mijne zonder onderhoudsboekjes en met een stevige km-stand, en misschien heb ik wel geluk, maar hij heeft me nog maar bar weinig problemen gegeven... De luchtvering nu dan ja... en natuurlijk zit er ook nog wat onderhoud aan te komen. Maar weinig noodzakelijks op de korte duur
 

tomls400

Nieuw hier
9 mrt 2009
23
0
0
Na lang zoeken weer een update, helaas geen LS kunnen vinden die aan mijn verwachtingen voldeed. Vandaag dus maar bij LEXUS eindhoven een GS430 aangeschaft. Nu maar hopen dat wat je ver haalt idd lekkerder is :D .
Maandag de auto ophalen, zal daarna ook foto`s plaatsen.
 

tomls400

Nieuw hier
9 mrt 2009
23
0
0
Helaas nog geen foto`s gemaakt dus nog even geduld :D .
Aangezien ik regelmatig naar Duitsland en Tsjechie rij wil ik in de winter graag op winterbanden rijden, de banden heb ik reeds maar nu nog de velgen. Weet iemand waar ik voor een redelijk bedrag deze kan aanschaffen? Bij voorbaat dank,
Tom
 

tomls400

Nieuw hier
9 mrt 2009
23
0
0
Na een hele tijd stil te zijn geweest hier weer een update, de GS430 is overgegaan naar mijn vader en zelf heb ik zaterdag een RX300 aangeschaft in Eindhoven.
Hopelijk bevalt de hoge instap en mis de ik de V8 niet teveel :D .
Met vriendelijke groet,
Tom
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.

Uiteraard is het gemis een beetje gerelateerd aan het functioneel nut... Geen verkeerde overstap lijkt mij, erg mooie auto wel. :rulez: