Nieuwe Lexus is200 rijder

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Quos
  • Startdatum Startdatum

Quos

Nieuw hier
22 jan 2015
7
0
0
Hallo,

Mijn naam is Roy, ben 21 jaar oud en heb nu sinds een week een is200 sport uit 2003 met navigatie, half leer en electrische stoelen. 132xxxkm op de teller. Ik ben er zeer tevreden mee.

2mwxt2g.jpg


M'n plannen ermee zijn tot nu toe (komt vast nog wel meer bij):

- andere velgen
- schroefset
- bumperlip
- altezza grill
- spoilertje (waarschijnlijk ducktail)
- raamspoilers
 
Welkom! :) Mooie en dikke bak zeg! 13 juni is er een meeting, een mooi moment om hem te laten zien :)
 
Een van de mooiere kleuren, succes en plezier ermee! 10 mei is er JAF op Zandvoort, zie het Meetingtopic.
 
Hoi Roy, welkom, een week na elkaar werden wij forumlid, met bijna dezelfde Lexus Sport, de mijne is van 2000. Wou dat ik op mijn 21e zo'n wagen had! Ben net 65 geworden...beter laat dan nooit. Onze kleuren lijken hetzelfde, wat is de naam van jouw kleur? De mijne anthraciet met pareleffect, ik weet eigenlijk niet of ik het metallic moet/mag noemen.
Ik heb het oude Lexus navi systeem. Probleem is dat als ik overdag mijn lichten aan heb, het scherm op de nachtstand gaat en te donker wordt om te zien overdag. Er zou onder Beeldinstellingen gekozen moeten kunnen worden tussen Dagscherm en Nachtscherm, los van de lichten, maar mijn systeem kent alleen Contrast en Helderheid. Het is een van oorsprong Duitse auto dus misschien kennen ze dat daar niet. Heb jij wel die optie?
 
Roy, heb weer gekeken en de optie gevonden (als ik de lampen aan doe), maar wat ik ook doe/klik of kies, het blijft donker. Met welke stappen/klikken kies ik Dagscherm? Kan alleen maar kiezen als ik de lampen aan doe en moet dus dichtbij met mijn hand over het scherm goed kijken...wat doe ik fout? Ik heb de vraag ook uitgezet op een ander forum, IS gen1, Interieur...