Nieuwe Lexus

T-Jay

Hoort erbij
10 apr 2012
47
3
8
Hallo,

Ik ben Thierry Wattel, 26 jaar en hopelijk vanaf donderdag trotse bezitter van een IS200!! :D

Na jaren Toyota gereden te hebben: Corolla AE92 GTSi '90, Mr2 AW11 '89, Mr2 SW20 '90, nu dan eindelijk de stap gemaakt naar het hogere segment, tenminste als de koop donderdag doorgaat. Anders wordt het nog even uitgesteld. :D

Zowel op het corollaforum als Mr2 forum lid geweest en dus vanzelfsprekend ook maar op het lexus forum. Heb altijd veel aan voorgaande forums gehad en ga er vanuit dat dat hier niet anders zal zijn.

Gr, Thierry

P.s. zodra de lexus in bezit is zal ik foto's plaatsen
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom :) Ik denk niet dat wij je teleur zullen stellen :)
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Congrats met je aanstaande! :D

Welkom op 't forum en foto's in tijd zijn meer dan welkom :rulez:
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum.. Alvast veel plezier met je Lexus, als het de koop doorgaat natuurlijk. :D
 

RVP-38

Hoort erbij
15 jan 2011
77
0
6
Hallo, welkom!

Veel succes morgen met de koop van je pareltje ;)
Als je de lex eenmaal hebt ben je verkocht :p hij zal je niet teleurstellen.
 

T-Jay

Hoort erbij
10 apr 2012
47
3
8
ae82_gt zei:
Vanuit enschede, welkom thierry.

Hey hey,

Een oude bekende?! :D Jij hebt me nog wel is geholpen met m'n rooie E9tje waar ik zo nodig en 4AGE blok in moest lepelen toen ik nog niet zoveel verstand had. :roll: uhm... Ren? toch? Of laat m'n geheugen me dan heel erg in de steek?

Maar ben net terug van de Lexus,.. en het was helaas niks :( Toch nog even geduld hebben. De auto had een aantal dingen waarop m'n vertrouwen in de auto als sneeuw voor de zon verdween. Het eerste dat me opviel toen ik langs de auto liep was dat het kofferdeksel niet netjes aansloot, een kier van een flinke centimeter. Daarnaast hing de bumper vreemd en klikte de motorkap niet in het slot. Tevens ontdekte ik water in de kofferbak t.p.v. het vakje rechts onder de mat... Al met al was het dus snel bekeken. En het zag er op de foto's nog wel zo veel belovend uit. Voor diegene die nog foto's van de auto willen zien, het betreft de blauwe lexus op mp met de witte velgen.

Opzoek naar de volgende...

Gr. Thierry
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom hier! Ik weet niet wat ie budget is, maar er staan zeker 2 nette is-en hier op het forum te koop! 1 met tte supercharger ook nog!
 

ae82_gt

Hoort erbij
19 sep 2011
25
0
0
T-Jay zei:
[quote="ae82_gt":18v87kfo]Vanuit enschede, welkom thierry.

Hey hey,

Een oude bekende?! :D Jij hebt me nog wel is geholpen met m'n rooie E9tje waar ik zo nodig en 4AGE blok in moest lepelen toen ik nog niet zoveel verstand had. :roll: uhm... Ren? toch? Of laat m'n geheugen me dan heel erg in de steek?

Maar ben net terug van de Lexus,.. en het was helaas niks :( Toch nog even geduld hebben. De auto had een aantal dingen waarop m'n vertrouwen in de auto als sneeuw voor de zon verdween. Het eerste dat me opviel toen ik langs de auto liep was dat het kofferdeksel niet netjes aansloot, een kier van een flinke centimeter. Daarnaast hing de bumper vreemd en klikte de motorkap niet in het slot. Tevens ontdekte ik water in de kofferbak t.p.v. het vakje rechts onder de mat... Al met al was het dus snel bekeken. En het zag er op de foto's nog wel zo veel belovend uit. Voor diegene die nog foto's van de auto willen zien, het betreft de blauwe lexus op mp met de witte velgen.

Opzoek naar de volgende...

Gr. Thierry[/quote:18v87kfo]

Helemaal goed, ik weet het nog.
Was in 2005/2006?

Succes met je zoektocht naar een nette IS
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
welkom op het forum!!

geduld is een schone zaak! dan nog maar even verder zoeken ;)
 

T-Jay

Hoort erbij
10 apr 2012
47
3
8
Het is zover! Er staat een Lexus op de oprit!! :D Het is een bekende van het forum geworden, namelijk de blauwe IS200 met supercharger!

Ik zal binnenkort wat foto's posten, maar dan moet de auto natuurlijk eerst grondig schoon gemaakt worden. :)

Gr, Thierry