Nieuwe LFA bij louwman & parqui

xanderIS

Hoort erbij
18 feb 2011
66
0
0
weet niet of ik dit hier mag neerzetten,maar je moet dit wel even zien.

Vandaag op curcus geweest bij louwman en parqui te raamsdonksveer.

Daar stond jaja de NIEUWE LEXUS LFA :worship: :D
Koste plaatje zonder de belasting prijsen erbij gerekend......?550.000

Hier een paar :photo: om je vingers erbij af te likken

Foto-OZPSREPL-D.jpg

Foto-3QUJLIBB-D.jpg

Foto-FYSCOYBN-D.jpg

Foto-PTOQCVRS-D.jpg

Foto-4XR4BNQM-D.jpg

Foto-8HEN8X6M-D.jpg

Foto-T4SR7EL3-D.jpg

gr xander

Mooie foto's van een nog mooiere auto :) Met jouw toestemming wil ik deze op de voorpagina plaatsen.

ps. Het andere topic, met dezelfde inhoud heb ik gesloten.

Dankje.

van mij mag je ze op de voorpagina zetten hoor.
Zal me ook nog even voorstellen na het weekend hahaha.

Gr xander

Was al langer bekend dat hij afgeleverd werd aan Louwman, er zijn er 2 verkocht in NL waarvan dit er 1 is, de volgende die particulier is gekocht wordt in 2012 afgeleverd aan deze gelukkige klant. Ik hoop dat ik daar nog is een blik op kan werpen als hij afgeleverd wordt.

http://www.autokiosk.nl/2011/03/07/2011 ... more-12589

even de link naar mijnheer Sluymer die al in Raamsdonksveer geweest was!!

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Gelukkig mag je op de afsluitdijk 130 km/uur. Prachtige auto maar compleet nutteloos op de openbare weg helaas. Zal wel weer voor een Larense villa komen te staan.

Toevallig moet hij naar de Toppers.... Zegt hij... :roll:

Bijlagen

• Copy of Pim0001.jpg
    Copy of Pim0001.jpg
    125,2 KB · Weergaven: 73
Jongens jongens... doe nou is rustig. Ik vraag gewoon even aan mijn baas Evert Louwman of ik hem mag lenen voor de meeting, geen probleem. Vraag ik een maat van mij om mijn auto mee te nemen, rij ik vast vooruit ;)

gr. koen

OK is misschien wat voorbarig haha.

Ik heb wel een leuk weetje over de LFA bij Louwman:

Meneer Louwman had in zijn collectie een zeldzame Toyota 2000, soort corvette achtig ding. Deze wilde ze in Japan hebben omdat ze er daar geen hadden. Je voelt hem aankomen, hij is geruild! En wat ook leuk is, de LFA bij Louwman is productie nummer 1!

gr. koen

HAahahahahah wow :P dat is wel een goede deal!

MAar die LFA zal dus gewoon in de museum blijven? :(

ja, dat van productienr 1 zag ik ook al op het lijstje wat ze op clublexus bijhouden, maar dat die een ruilobject was? die toyota wat ze hebben geruild is dat wat ct200h als avatar heeft...

en Alan, ja.. ik vrees van wel...

Alan zei:
HAahahahahah wow :P dat is wel een goede deal!

MAar die LFA zal dus gewoon in de museum blijven? :(

hij is een rondje om het pand geweest hoorde ik, maarja dan kom je denk ik niet verder als z'n 2e versnelling.

Volgens mij is dat inderdaad de avatar van CT200H, ik heb dat ding in het echt gezien, mooi man! :rulez:

gr. koen

nog nooit zo'n 1 in het echt gezien.. er zijn inderdaad niet veel van over.. (in goede staat)