Nieuwe matten

Elster

Actief
27 jan 2013
202
91
28
Nieuwe matten uit de VS binnen gekomen.
Bij de vorige 2 lexus ook vervangen door exemplaren uit de VS. Persoonlijk vind ik deze beter qua pasvorm & mooier materiaal.
1000179884.jpg
1000179885.jpg
1000179886.jpg

Mooie matten, zeker anders dan wat we hier kunnen kopen (y)

Geen karrevracht aan verzendkosten bovenop?

Kun je delen waar je de matten hebt besteld Elster? Ik wil eens kijken of ze ook een goede set hebben voor mijn auto en wat het verschil in prijs is met een set via de dealer in NL. Huidige set zit er drie jaar in en misschien vind ik dat ze aan vervanging toe zijn; krijg de mat aan bestuurderskant niet meer helemaal schoon.

Dank je wel voor het delen Elster (y) Even voor mijn begrip; de verzendkosten die erbij vermeld staan heb je niet hoeven te betalen?

Jawel, de verzendkosten komen er (nog) bij.
Ik bedoelde dat je niet nog iets af hoeft te rekenen als de matten geleverd worden/zijn.

Jawel, de verzendkosten komen er (nog) bij.
Ik bedoelde dat je niet nog iets af hoeft te rekenen als de matten geleverd worden/zijn.
Aanvulling: Verzendkosten en BTW zijn hier al weergegeven, stel dat het niet erbij stond was je inderdaad waarschijnlijk nog inklaringskosten en de BTW (douane) verschuldigd die bij aankomst NL worden verrekend via PostNL en daarbij het product enkele dagen/weken zal worden vastgehouden totdat je de factuur van hun hebt betaald plus een paar dagen extra wachten. Dit is nu gelukkig niet het geval al zijn de verzendkosten iets pittiger :)

Ontopic: Bedankt voor het delen van deze info, nieuwe matten zien er strak uit! (y)