Yep, vooral door de mods. Ik moest uiteindelijk heel mijn uitlaat (inclusief uitlaatcollector) vervangen door de standaard uitlaat, en door de positie van het blok in de motorruimte is dat toch wel een uitdaging.
Verder is bij het wisselen van mijn velgen door een set velgen/banden die w?l door de keuring raakt, mijn auto ook nog eens van de krik geschoten, waardoor ik weer wat vertraging heb opgelopen. Als laatste was er ook nog de zoektocht naar een tweedehands koplamp, aangezien mijn spiegel los zat en het lichtbeeld dus niet meer klopte.
Heel dit "probleem" ga ik trouwens ook hebben bij de IS200. In Belgi? hebben wij GOCA papieren nodig bij een schroefkit, en blijkbaar levert enkel en alleen KW deze voor dit model wagen, en dan ook nog enkel voor hun V3 set. Veel $$$ dus waarvoor je wel veel features in de plaats krijgt, maar in/uitgaande demping en hardheid en dergelijke zijn instellingen die enkel op het circuit ?cht tot hun recht komen. Ik denk er dus aan een "goedkopere" set te nemen, zonder papieren, en elk jaar gewoon de standaard veren/dempers terug te steken voor de keuring.