nieuwe member

henrik

Nieuw hier
19 aug 2011
3
0
0
Beste Lexus rijders,

Morgen ga ik mijn IS250 2006 automaat ophalen :D , betreft een zilver grijze business luxury.



Uploaded with ImageShack.us

De auto is al voorzien van 18"velgen (welke niet geheel mijn smaak zijn maar voor nu is het goed te doen).
Ik denk namelijk aan 19" velgen, maar eerst even aankijken hoe t staat als ik m verlaag.
zouden jullie het alleen doen met veren ? ( Eibach ?) of middels een schroefset ? ( welk merk ? betaalbaar aub )

ik zou er ook nog een spoiler achterop willen, zo'n IS F spoiler, iemand een idee waar ik deze zou kunnen kopen?
Ik heb ze nog niet kunnen vinden op internet.

het is me opgevallen dat er after market een stuk minder te koop is. mochten jullie nog tips/sites hebben verneem ik uiteraard graag.

Keep in touch !

gr. henrik
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Henrik!

Mooie auto hoor! Veel plezier er mee en natuurlijk ook veel plezier op ons forum. Ik zou kijken of jelmer misschien in de toekomst nog zijn handen kan leggen op IS-F wielen. Die staan er heel goed onder ;)
 

Mirage23

Hoort erbij
15 aug 2011
50
0
0
welkom welkom :rulez: , ik moet nog wachten tot donderdag op mijn IS250 :neutral:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier!

ISF spoiler kan je via de dealer halen :) Jelmer zou je misshcien kunnen helpen.

Ik heb mijn auto verlaagd dmv veren aangezien de dempers toch nog niet versleten waren, maar als je het geld heb zou natuurlijk een schroefset beter zijn.

Wat wil je bereiken met verlagen? Looks/performance/instelmogelijkheden?
 

henrik

Nieuw hier
19 aug 2011
3
0
0
Dank voor jullie reactie's en welkom,

dit is mijn eerste lexus en bevalt zeer goed ! heb er al 300 km mee gereden sinds zaterdag dus dat gaat goed !
redelijk wat auto's gehad, begonnen met toyota's ( corolla, 2 x MR2, 4x bmw 5 series, 7 serie, 3serie cabrio, audi a4, seat toledo, mn laatste auto een subaru impreza WRX 270pk,)

Ik moet dus een ene Jelmer hebben lees ik !? oke, thanks.
het verlagen zet ik even in de koelkast, zou voor de betere looks willen, maar hij ligt wel aardig zo, tzt even kijken. 19"IS F velgen zou ik denk ik niet afslaan, ik ga eerst mijn zinnen eens zetten op zo'n IS F spoiler. Dat lijkt me wel mooi staan.

nog even een foto
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

ModEdit: Foto gefixt.

gr. henrik
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
welkom hiero ,je ken er ook lfa wielen onder zetten ook wel grappig
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Mooie bak!!
Alleen een beetje jammer van die wielen die er nu op zitten.
Ik zou er ook lfa wielen op zetten :D :D
Heeft niemand :D :mrgreen: