Nieuwe radio IS300

cvvracing

Actief
10 nov 2011
100
0
0
Met dit slecht weer begint een mens zich nogal eens te vervelen. :D . Het speelde me al langer in gedachten om mijn radio eens op te daten naar een ietswat moderner systeem aangezien ik "cassetjes" nogal gedateerd vind. Derme besloten om iets modern in te bouwen.

Resultaat is een mooie dubbel din Kenwood radio DNX42800BT met GPS en ipod interface :).
Het inbouwen van dit ding was niet zo eenvoudig aangezien er geen gepaste fishes voor zijn. Dus alles apart solderen en uitmeten. Maar het resultaat mag er wezen vind ik persoonlijk.

radio.JPG
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Voor zover ik kan zien ziet het er idd keurig uit. :rulez:
Alleen die foto tja. Beetje wazig. Zal wel een telefoonfoto zijn. :O
Nu het audio virus is aangeslagen, wat gaat er nog meer komen??? Andere speakers? Versterkertje?
Veel plezier ermee.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
cvvracing zei:
Ja alles is behouden. Maar we zijn van zin om er een andere versterker in te bouwen eerdaags.

Heb je een verloopstekker tussen de versterker en de auto bedrading geplaatst?
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Welk signaal heb je van de audio naar de versterker gestuurd dan? Ik kreeg de versterker niet aan de gang met een aftermarket audio unit.
 

cvvracing

Actief
10 nov 2011
100
0
0
Zit idd nogal vrij gecompliceerd ineen:) de nieuwe audio unit is aan mijn oude radio gelinkt. Deze ligt in mijn koffer nu op het reservewiel. Anders is het idd niet mogelijk om met de originele versterker signaal te krijgen.