Nieuwe UX rijder oude IS 250 rijder

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rob-
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Rob-

Hoort erbij
18 jan 2020
71
46
18
Hallo,
Ook ik zal me ven voorstellen. Ik ben Rob inmiddels bijna 52 jaar oud, getrouwd en kids.
Ik heb vanaf morgen een Is 250 F sport Line(2012 model) in mijn bezit.
Ik kom van een Renault Megane GT(2014 Model), 300 PK 440 NM. Wat qua rijden natuurlijk geheel iets ander is.Maar ben eigenlijk binnen een week tot de beslissing gekomen om toch maar voor een Lexus te gaan.
Nu ik de auto bijna in bezit heb gelijk maar andere achterlieten besteld, wat ik zelf wel een mooie upgrade vind. Misschien dat ik ook gelijk de F sport air intake nog even bestel. Daarna eerst maar even wennen en kijken wat we verder nog kunnen doen.
Ik hoop dat er door het jaar heen wat leuke meetings zijn waar we naar toe kunnen gaan.

37eba8ab-2942-4a19-ad34-4998a8ab7ea2.jpeg - IS 250 F sport line

s-l1600.jpeg - Achterlichten

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Wout-
Vandaag overgegaan tot aankoop Ux250. Nadat ik een tijde een Megane Gt heb gereden. Toch weer terug naar Lexus.
Volgende week woensdag ga ik hem ophalen.

Eerste op de planning andere velgen.
Voor de rest afwachten en eerst maar lekker rijden

Zo, vandaag maar is even aan het foto shoppen geweest.
Dit is wel redelijk strak qua velgen. Kliein beetje lager zou niet misstaan.
IMG_0054.PNG

Zo, vandaag maar is even aan het foto shoppen geweest.
Dit is wel redelijk strak qua velgen. Kliein beetje lager zou niet misstaan.
Bekijk bijlage 183637
Fotosjoppen is zóooo 1912 😄
Ik gooi een foto van de auto en de gewenste velgen in ChatGPT en er rolt een mooie foto uit. Echt amazing Mike!

En ja, de combi witte auto met donkere/zwarte velgen doet het bij mij altijd goed dus dikke prima zo! :cool:

• Leuk
Waarderingen: Rob-