nieuwe versie van navigatie software beschikbaar ergens..?

ed-lexus

Nieuw hier
12 jul 2011
12
1
0
Beste CT rijders,
Mijn CT200h dateert van 2011, en heeft naar mijn weten nog niet eerder een update van de software gehad.
Dit gaat nu wel een beetje vervelen.
Zijn er nog updates beschikbaar, voor welke prijs, en waar?
Hartelijk dank, Ed
 

Lexpeter

Actief
14 aug 2018
403
144
43
Het navisysteem is bij lexus bedroevend, misschien dat de allernieuwste auto's nu wel voorzien zijn van een deugdelijk en uptodate systeem maar betwijfel het.
Wat al eerder ook genoemd is is het bedrijf mo-trade.
Deze verkoopt systemen die je kan aansluiten op je huidige systeem en schijnt heel goed te werken. Dit lijkt mij dan ook de beste optie wil je je navi uptodate houden. Enige punt is de aanschafprijs maar softwareupdates schijnen gratis te zijn.
 

Farah

Hoort erbij
17 nov 2019
57
19
8
Afgelopen week moest ik in Parkstad/Kerkrade zijn. Daar heeft men de afgelopen jaren een buitenring aangelegt de N300. Weet de navigatie niet, dus dat liep helemaal fout. In mijn CT uit 2018 is een Lexus Multimedia 15 (15MM) gemonteerd. Vandaag via https://euronavmaps.com een update gekocht op een micro SD-kaart voor € 48,-- inclusief verzending, krijgt goede reviews, ben benieuwd.:D
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
558
1
354
63
Die N300 is ook een drama van een weg, ik verrijd me iedere keer als ik naar mijn ouders rij. Afslag Oirsbeek is opgedoekt, moet doorrijden naar Nuth en dan begint de ellende.....prutsers! :ROFLMAO:
 
  • Leuk
Waarderingen: Farah

Farah

Hoort erbij
17 nov 2019
57
19
8
Het is dinsdag 26 juli binnen gekomen, netjes verpakt in een bubbeltjes envelop met daarin een doosje. Voor het installeren motor aan en/of contact aan bij een hybride. En dan de instruktie op het scherm volgen. Layout is hetzelfde, heb alleen nog niet de gelegenheid gehad om het uit te proberen. Kom niet zovaak aan de kanten van Parkstad. Kwam er ook pas achter dat de software verouder was, omdat de dirigent van het Mannenkoor waar ik lid van ben, een uitvoering in het kader van het WMC in het Wijngrachttheater te Kerkrade had gepland.
 
  • Leuk
Waarderingen: robtp09

Ferdy

Hoort erbij
7 apr 2021
39
32
18
Even een hulp-oproepje: Ik navigeer niet met Lexus navi maar altijd met googlemaps of kaarten van Iphone. Als ik de phone met mn USB kabel verbindt qua opladen is ineens het geluid weg. Wat kan ik hieraan doen? Hulp wordt echt gewaardeerd. Volgende week naar ITA en zo irritant!!!!!
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Even een hulp-oproepje: Ik navigeer niet met Lexus navi maar altijd met googlemaps of kaarten van Iphone. Als ik de phone met mn USB kabel verbindt qua opladen is ineens het geluid weg. Wat kan ik hieraan doen? Hulp wordt echt gewaardeerd. Volgende week naar ITA en zo irritant!!!!!
In de categorie meedenken:

Klinkt mij alsof er een mislukte audio verbinding wordt gemaakt met de auto, waardoor je telefoon het geluid niet meer weergeeft.

Doet dit probleem zich ook voor als je de phone oplaadt via een USB adapter in de 12v sigaretten aansteker plug van je auto?
 

menjo

Hoort erbij
16 mei 2021
31
30
18
na mijn weten is de usb aansluiting puur om muziek af te spelen via usb.
het is niet ontworpen zoals de huidige auto's die de usb poort gebruiken om apparaten op te laden.
daarom zit bij de toyota 1 aansluiting om op te laden en 1 om muziek over te brengen.
ik gebruik zelf in me is300h gewoon de sigaretten aansteker om me telefoon op te laden.
want in combinatie met draadloos carplay vreet dat aardig wat stroom van de telefoon accu
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
In de categorie meedenken:

Klinkt mij alsof er een mislukte audio verbinding wordt gemaakt met de auto, waardoor je telefoon het geluid niet meer weergeeft.

Doet dit probleem zich ook voor als je de phone oplaadt via een USB adapter in de 12v sigaretten aansteker plug van je auto?
Kun je dit bij een iPhone niet aanpassen? Ik heb wel een iPhone maar geen modernere Lexus die USB of CarPlay ondersteund. Ik kan volgens mij op m’n iPhone met bluetooth wel kiezen naar welk verbonden apparaat het geluid gaat.
 

Will.i.am

Nieuw hier
18 jun 2022
11
5
3
Het is dinsdag 26 juli binnen gekomen, netjes verpakt in een bubbeltjes envelop met daarin een doosje. Voor het installeren motor aan en/of contact aan bij een hybride. En dan de instruktie op het scherm volgen. Layout is hetzelfde, heb alleen nog niet de gelegenheid gehad om het uit te proberen. Kom niet zovaak aan de kanten van Parkstad. Kwam er ook pas achter dat de software verouder was, omdat de dirigent van het Mannenkoor waar ik lid van ben, een uitvoering in het kader van het WMC in het Wijngrachttheater te Kerkrade had gepland.
Hi Farah. Ik heb dezelfde auto en systeem. Dus je hebt een sd-kaart besteld, met de allerlaatste navi software (2022?). Bij de link die je eerder genoemd hebt. Welk partnumber? Hoe werkt het nu? Hoor graag je reactie. Grt.