nieuwjaar 2021

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
558
1
354
63
Yep, voor iedereen veel gezondheid en geluk, en inderdaad, met mijn Lexus werd het een stuk aangenamer; ik heb in 7 maanden tijd maar liefst 11500km afgelegd, vraag me niet wanneer en waarheen want voor mijn gevoel ben ik nergens geweest afgelopen jaar....normaal deed ik in een jaar 15000 of zo, incl. de vakantierit :grin::eek: Het was me een genoegen :oops:
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassj en Henri27

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Van hetzelfde.
Iedereen het beste en veel fijne kilometers gewenst voor 2021.
 

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Yep, voor iedereen veel gezondheid en geluk, en inderdaad, met mijn Lexus werd het een stuk aangenamer; ik heb in 7 maanden tijd maar liefst 11500km afgelegd, vraag me niet wanneer en waarheen want voor mijn gevoel ben ik nergens geweest afgelopen jaar....normaal deed ik in een jaar 15000 of zo, incl. de vakantierit :grin::eek: Het was me een genoegen :oops:

Dat krijg je met keyless entry en go,

Ik denk dat jouw buurman vond dat jouw Lexus te vaak stilstond, die is vast wat nachtjes wezen toeren :D
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
813
1
410
63
Ik wens iedereen (Lexus-rijders nog een beetje meer :sneaky:) de beste wensen voor 2021. Hoe het jaar zich ook ontvouwt, aan onze Lexus zal ‘t niet snel liggen ;)
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Gelukkig nieuwjaar iedereen! En ook in 2021 veel plezierige kilometertjes sturen toegewenst!
 

Brinkybunch

Hoort erbij
13 sep 2016
98
34
18
bij deze wil ik toch iedereen even de beste wensen voor 2021 toezeggen.
gelukkig dat we het afgelopen jaar allemaal een lexus hebben gehad, anders was er helemaal weinig te genieten geweest

Zeker genoten van de Lexus. We hebben besloten dat we (ik en mijn oudste zoon) deze helemaal gaan afrijden en de roestproblemen van de achter dorpels hebben we aangepakt. Verder is onze oudste zoon in Arnhem op kamers gegaan, dus geregeld even een ritje (binnendoor) van Almere naar Arnhem. Dat blijft leuk met zomerbanden, achterwiel aandrijving en temperaturen van <7 graden. Wel netjes rijden hoor ik hou me echt aan de V max en kijk altijd of ik ruimte heb. Maar soms uit een rotonde of haakse scherpe bocht kan ik het niet helemaal laten iets te spelen met gas en te genieten van de 6 cilinder welke even helemaal los gaat. Zeker met manuale schakelen aan en tractie controle uit, kun je heel mooi gecontroleerd een driftje maken nu.
Ja ja ik weet het, mag niet en met mij 54 jaar zou ik beter moeten weten. I Know.:eek:

Laten we er maar een mooi, gezond en vrij 2021 van maken. Voor alle partijen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator

zjelko

Actief
9 aug 2020
217
147
43
Topjaar toegewenst mede Lexus liefhebbers (hoe kan het ook anders) :) Veel veilige kilometers allemaal !!!
 

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
674
594
93
Ook iedereen een in alle opzichten goed 2021. Ik heb dit jaar weinig gereden, hoewel het alleen in een auto rondrijden voor iemand van mijn leeftijd (gelukkig zonder onderliggend lijden) waarschijnlijk een van de minst risicovolle activiteiten was....
 

R3D

Actief
7 sep 2020
115
59
28
gelukkig dat we het afgelopen jaar allemaal een lexus hebben gehad, anders was er helemaal weinig te genieten geweest

Vergeet de aspirant Lexus rijders niet ;-) Ik zoek in 2021 verder naar een goede GS 430 met wit 'ash grey' interieur... :)

Het allerbeste voor 2021 allemaal!