nnjong aka dark temptation

nice! ziet eruit als een flink karwei voor een paar kabels maar ik snap de bedoeling ;)
 
Wintervelgen zijn ook bijna klaar:

DSC00232.jpg


Alleen nog blanke lak erover en dan zijn we klaar.
 
mooi man :) Zag dat ik je nog geen welkom had geheten (excuses dus!) , dus WELKOM! :hi:

De zomerset staat echt super onder de zwart is200. Klasse werk!
 
Halt NNjong ...

Deze topic moet verhuist worden naar projecten .... ben je helemaal gestoord ofzo ?
Je haalt toch je dashboard er niet 'ff 'uit ? Ik dacht dat ik niet goed was maar sommige gaan echt ver ....

Hoe doe je dat ben je ervaring deskundige met dit type auto ?
Mijn dash moet gecleaned de ventilatie kanalen suizen en zitten waarschijnlijk verstopt met stofresten.

:worship:
 
als je een beetje handig met je handjes bent stelt het allemaal niet veel voor. Ik heb zelf de civic compleet uit elkaar gehaald en elk schroefje en moertje om van alles te vervangen en aanpassen, zelfs gelast en geplamuurt motor swap en alles. dus op zich is het allemaal goed te doen gewoon kijken waar het vast zit losdraaien en als je klaar bent weer op de zelfde punten vast zetten. Het durven te beginnen is het moeilijkste. en plamuren is toch een vak apart haha dat zal ik nooit meer doen want ik krijg het niet strak geschuurt haha.

Niet dat ik er geen respect voor heb wat hij doet hoor dat zeg ik niet! :) maar bedoel meer mensen wat het zelf niet durven moeten het gewoon eens proberen of met iemand mee kijken of laten helpen door andere dan leer je het zelf ook en is ook nog eens leuk om zelf aan de auto te sleutelen/aanpassen.
 
Hey tnx voor de grappige en leuke reacties.

Hahaha is altijd weer lachen hoor t zo vaak, ben je gek ofso, zou ik nooit doen, veel sccs.

Velgen zijn nu ook klaar, nog voor de zekerheid ff goed laten uitharden en dan kunnen de bandjes erop

DSC00438.jpg


Ervaringsdeskundige van mijn eigen auto, ben beveiligingsmonteur, alarmsystemen, camera's, brandbeveiliging, dus doe voor de rest niets met auto's maar ben dus ook verkoper van LED verlichting. Dus t klussen zit er wel leuk in. En het grote voordeel van lexus is weer eenmaal uiteen komt t ook weer allemaal mooi aansluitend op zijn plek terug.
 
Heel apart idee voor de velgen! Ziet er zo mooi uit ben eens benieuwd op te auto!
 
De angst om te beginnen is inderdaad de bottleneck en zodra je begint heb je een ander probleem:

the point of no return ....

;)
 
Ja of het bekende schroefje, boutje en stekkertje die je overhoudt/vergeet na het weer inelkaar zetten :P
Netjes zo, die velgen.
 
j2jedi zei:
Ja of het bekende schroefje, boutje en stekkertje die je overhoudt/vergeet na het weer inelkaar zetten :P
Netjes zo, die velgen.

Ik durfde het niet te vertellen maar hou jij ook altijd wel een boutje een moertje een clipje een veertje over ?
Ben ik niet alleen een prutser ?
Das wel heel fijn nieuws ....
wie houdt er nog meer wel is wat over na een klusje ?

;)
 
Ja heb ook weer wat schroefjes overgehouden, maar dat komt doordat ik een paar bodemplaten weg heb moeten laten. Maar heb t ook vaker gehad terwijl alles terug erin ging, en dan was t weer tsja waar zaten die ook alweer

Tnx, ja ze liggen nog uit te harden, komend weekend gaan de banden erop en dan kunnen ze er meteen op.