nog een nieuwe lease-rijder

danidude

Hoort erbij
26 mrt 2011
39
0
0
Dag allemaal,

ik volg het forum al een tijdje omdat mijn bestelling voor de CT 200h begin januari al is gedaan, het werd dus tijd dat ik me registreerde...

Mijn naam is Dani?l, ben 33 en hoop begin juni bij Louwman Den Haag mijn dark granite lexus CT 200h met Panther Black bekleding op te mogen halen bij de dealer. Ik heb geen businessline besteld, maar wel wat opties:
- HDD navigatiesysteem
- cruise control
- metallic / pearl lak.

Verder heb ik in overleg met de dealer gekozen om voor de kleinste velgmaat te gaan (15") aangezien ik jaarlijks waarschijnlijk wel wat kilometers ga wegtuffen in deze auto en deze het meest comfortabel schijnen te rijden. Aangezien ik nu nog in een peu 207 rij (nouja, rij, dat ding staat het grootste deel van de tijd bij de garage) kan ik niet wachten op het telefoontje van de dealer dat mijn nieuwe speelgoed klaar staat! :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom :hi: ik denk dat je de ct helemaal te gek gaat vinden!
 

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
Welkom Danidude! Misschien is dat wel helemaal geen slecht besluit geweest om de 15" velgen te kiezen als je puur voor het comfort gaat. Heb je al een idee wanneer de CT afgeleverd gaat worden?
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus forum, succes met wachten en alvast veel plezier met je CT.
:rulez:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik moet trouwens zeggen, dat ik de CT met de 15" velgen heb gezien, maar ik vind deze velgen de auto niet staan, maar Danidude doet het met een reden :rulez:
 

Koning Bijtelling

Nieuw hier
8 mrt 2011
13
0
0
Ik vind lease-rijders niet de juiste instelling hebben.
Ze lopen te pochen met auto's die niet van hen zijn, maar van de baas.

Als je er zelf een gekocht hebt, dan heb je pas wat gepresteerd en ben je trots.
 

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
Wat kun je op bovenstaande heldere argumenten nog zeggen? Let me think...
:roll:
Een paar woorden schieten me te binnen: iets met aannames, een pot, een ketel en een cursus zelfreflectie. Het laatste is overigens echt iets om aan te bevelen.

Over de 15" velgen: zag ik het nu goed bij de dealer? Zijn het stalen velgen met wieldoppen?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Koning Bijtelling zei:
Wat moeten al die lease-rijders hier toch?
Die horen eigenlijk niet op een liefhebbers-forum.

Leaserijders of Kopers, Ex-lexus rijders, Lexus rijders, toekomstige Lexus rijders, het maakt allemaal niet uit. Ze zijn allemaal welkom op dit forum. Zolang we het allemaal gezellig houden en elkaar een beetje kunnen helpen, dan is het goed.
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Helemaal goed iedereen welkom. Ik heb geen bijtelling maar ik ben donateur van onze lieve overheid. Elke maand 98 euro houdersschapbelasting ook handig. Al die extra Co2 uit mijn dubbele uitlaat wordt dan ingeademd door Aygo's en schoongemaakt handig toch. :D
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Koning Bijtelling zei:
Ik vind lease-rijders niet de juiste instelling hebben.
Ze lopen te pochen met auto's die niet van hen zijn, maar van de baas.

Als je er zelf een gekocht hebt, dan heb je pas wat gepresteerd en ben je trots.


Uuuhm, op sommige fronten zou je met de grootst mogelijk aan waarneembare zekerheid gelijk kunnen hebben, ik heb hem ook zelf betaald maar dat zegt niks over het enthousiasme wat deze mensen delen ("de leaserts") en daar is dit forum juist voor. Behandel een ander zoals je zelf dus ook behandelt wilt worden. Op de autoweek site kun je lekker zeuren en zaniken over anderen, hier zijn louter liefhebbers aanwezig die kosteloos moeite doen om dit forum tot een toppertje te maken, bekijk het eens door die bril? ;)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
ik bezit (of lease) (nog) geen Lexus EN ik rij in een leaseauto, moet ik ook weg? zoals al gezegd, als je een leaserijder of enthousiasteling bent van het merk (zoals ik) mag je er zijn. Als je hier bent om op die manier met anderen om te gaan, dan hoef je hier niet te wezen.

Koning Bijtelling, dit is tegelijk ook je eerste waarschuwing. Je hebt nog 2 strikes. :rulez:
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Wij hebben thuis een leasepoes!! hij heet Hummer, is van de buren en woont 80 % van zijn leven bij ons, mooi he. Zal wel komen omdat mijn dochter heb allemaal lekkere dingen geeft. :D