Nog steeds verliefd

Ferdy

Hoort erbij
7 apr 2021
39
32
18
Tsja, het is wat met de Kerstdagen komende maar toch maar even een liefdesverklaring aan mn IS300h. Sinds 7 maanden rijgenot. Helaas te weinig omdat ik thuiswerk maar het blijft een genot om zo af en toe een ritje te maken. Rijden naar de plaatselijke supermarkt or whatever maar toch even omrijden en die kanjer even op d'r staart te trappen in een tunnel. Het blijft genieten. Ik beloof plechtig dat ik nooit meer een ander liefje neem. Hooguit je model aanpassen want je moet wel sexy blijven maar een ding he..ONE LOVE.

Lexus rijden...het blijft genieten!

Fijne Kerst lieverd!

Ps Forumleden ook een fijne Kerst. Erg leuk om alles te lezen over Lexus.....op zn Haags gezegd: YOU ARE!
 

Bijlagen

  • 867D909E-B4F8-43B8-A2A5-6FE6CF473EC0.JPG
    867D909E-B4F8-43B8-A2A5-6FE6CF473EC0.JPG
    79,5 KB · Weergaven: 54

Henri27

Heel actief
1 jul 2020
565
253
63
Tsja, het is wat met de Kerstdagen komende maar toch maar even een liefdesverklaring aan mn IS300h. Sinds 7 maanden rijgenot. Helaas te weinig omdat ik thuiswerk maar het blijft een genot om zo af en toe een ritje te maken. Rijden naar de plaatselijke supermarkt or whatever maar toch even omrijden en die kanjer even op d'r staart te trappen in een tunnel. Het blijft genieten. Ik beloof plechtig dat ik nooit meer een ander liefje neem. Hooguit je model aanpassen want je moet wel sexy blijven maar een ding he..ONE LOVE.

Lexus rijden...het blijft genieten!

Fijne Kerst lieverd!

Ps Forumleden ook een fijne Kerst. Erg leuk om alles te lezen over Lexus.....op zn Haags gezegd: YOU ARE!
Wat een lekker kontje heeft ze!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ferdy

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
674
594
93
Lexus rijden...het blijft genieten!
Ik ken dat gevoel. Het is iets speciaals, dat je niet meteen bij de eerste kennismaking/proefrit opvalt. Op de een of andere manier is er eerst vaak ook een zekere terughoudendheid, zo van is dat nu alles? had ik toch niet beter een of ander duits statusblik aangeschaft net als mijn vrienden/collega's/buren/mensen op wiens status ik heimelijk een beetje jaloers ben?

Na verloop van tijd krijg je echter steeds zelfvertrouwen en moet je oppassen de mensen die je vroeger als "rolmodel" zag niet te veel met een meewarige blik aan te kijken, zo van "och arme" :)

Hij gaat nooit meer weg - tenzij voor een nieuwe Lexus h (met de h van waterstof wel te verstaan)
 
  • Leuk
Waarderingen: PeterA

Darkmatter

Actief
18 nov 2017
306
249
43
Ik deel je mening in alles, het is als mijn 2e vrouw maar dan beter :)
Auto's hebben een aantal voordelen:
- Het interesseert ze niet of je naar andere auto's kijkt
- Je kunt er gerust meerdere tegelijk op nahouden
- Ze klagen niet als ze worden ingeruild voor een nieuwer model

Maar het grootste, zeg maar gerust enorme voordeel is:
- Bij een auto krijg je een gebruiksaanwijzing erbij.

Iedereen fijne kerstdagen gewenst!

Jarno