Nogmaals voorstellen - Supra eigenaar op zoek naar een IS250/350

Ehrgeiz

Hoort erbij
23 okt 2013
66
2
0
Update: Lexus IS200 gekocht!

Hallo iedereen,

Ik heb me al eens eerder voorgesteld hier, toen had ik een zwarte IS200 uit 2002 gekocht. Erg fijne auto, maar ik miste toch een beetje het vermogen. Nu rij ik een Toyota Supra uit 1995, welke te koop staat omdat ik t?ch weer Lexus wil gaan rijden. M'n broertje heeft een grijze IS250 en die wagen is zo fijn en luxe! Er stond onlangs een witte IS350 te koop op Marktplaats, deze wilde ik graag aanschaffen maar ik was net te laat.

Dus nu ben ik op zoek! Wil het liefst een 350, maar als ik deze echt niet kan vinden (ik begrijp dat ze in Europa nooit geleverd zijn) dan lijkt een IS250 me ook prima. Liefst een zwarte of natuurlijk wit. Ik heb gelukkig geen haast, de Supra moet tenslotte eerst verkocht worden, maar kan niet wachten om serieus op zoek te gaan. Hier nog wat foto's van de Supra.

4aBUXap.jpg


yXsUQQ4.jpg
 
Laatst bewerkt:

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Hallo! Wat een bloedjegeil apparaat is zo'n supra toch, mooie kleurstelling en goeie velgen eronder. Heb je wat meer specs? Die IS350 is door iemand gekocht die ook op de minimeet was en zich nog even moet voorstellen hier. Misschien ruilen ;) Waarom over naar Lexus, is de Supra soms te hardcore?
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Inderdaad heel mooi zo een MK4 maar niet schrikken van Lacor zijn omschrijving hoor , de meeste hier zijn voorzichtiger met hun woord keuze

Maar even on topic
Die Supra mits goed ben je natuurlijk zo kwijt :rulez:
En ik zou misschien eens in Duitsland zoeken naar een IS 350 , heb je net als je supra nu iets unieks in Nederland
Succes
 
Laatst bewerkt:

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom again en succes met de zoektocht :thumbsup:

We kennen Lacor als een passionele man, rode auto ook :p
 

Ehrgeiz

Hoort erbij
23 okt 2013
66
2
0
Haha, thanks! Erg mooie auto inderdaad, maar niet echt praktisch. Ten eerste omdat 'ie rechtsgestuurd is, ten tweede omdat er een behoorlijk zware 6-puck koppeling in zit. Ik heb momenteel twee auto's en ik wil terug naar ??n, dus de IS250/350 zal m'n dagelijkse vervoer worden. Als de eigenaar van de witte IS350 wil ruilen dan vind ik dat prima hoor, haha! ;)

Het is overigens, helaas, een non turbo model met 230 PK. Hij is marginaal sneller dan de IS250 van m'n broertje. Wel handgeschakeld, dus toch nog een b??tje fun. :)
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Yup :) Vlot zat toch? We hoeven niet allemaal een Ferrari-killer. Over Ferrari en dan rood gesproken, is een IS300 SporCross (met lekker klinkende auspuff) niets voor jou, haha ;)
 

Ehrgeiz

Hoort erbij
23 okt 2013
66
2
0
Ik zag hem te koop staan ja. :) Wel een mooie wagen, en met dezelfde motor als mijn Supra (alleen iets geknepen en met VVTi), maar ga toch voor een 2e gen IS!
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Ik zag hem te koop staan ja. :) Wel een mooie wagen, en met dezelfde motor als mijn Supra (alleen iets geknepen en met VVTi), maar ga toch voor een 2e gen IS!

Begrijp ik natuurlijk. Succes met de verkoop en de zoektocht!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ehrgeiz

Yoshii

Nieuw hier
23 sep 2015
10
1
0
Haaaaaaaaiii Grote broer.
Met je lelijke trage supra!

Snel een IS aanschaffen!
 

Ehrgeiz

Hoort erbij
23 okt 2013
66
2
0
Nou, change of plans... Was op zoek naar een IS250, toen ineens deze prachtige IS200 aangeboden werd. Kon het niet laten... :D Blijf een zwak houden voor dit model!

H73xsWW.jpg


97N3bz3.jpg


Hij komt uit 2004, heeft 178.000 km (NAP) en de volledige onderhoudshistorie zit erbij. Volgens mij is het een oud clublid, want er zit een sticker op de achterruit!

Was even vergeten hoe lekker zo'n IS rijdt... Ze zijn nog steeds niet snel, maar dat neem ik voor nu even voor lief. :D
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.399
224
63
Snap ik ! Maar moest gelijk aan jou Lex denken met dubbele pijp. en vooral iemand die een Supra gewend was ! ;-)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ehrgeiz