- 4 jul 2011
- 104
- 0
- 0
Nadat de accu van mijn LS 400 uit 2000 bijna leeggelopen was omdat ik een weekendje het kofferdeksel niet helemaal dicht had gedaan, moest de ANWB er aan te pas komen om de auto te starten. Dit is allemaal op een nette en correcte manier gedaan.
Na het starten van de auto bleef het stuur helemaal bovenin. Omdat je dan niet fatsoenlijk kunt rijden heb ik het stuur in een rijdbare stand gezet. Na een rondje rijden bleef het stuur in de (tijdelijke) ingestelde stand staan nadat de sleutel uit het contact was. Naderhand wilde het stuur ook niet meer hoger dan waar ik hem in gezet had. Het stuur denkt nu dat de handmatige instelling het nieuwe nulpunt (helemaal bovenin) is en gaat niet meer hoger. Volgens mijn dealer kan dat niet omdat volgens hem het motortje in het stuur zelfstandig werkt en stop=ho, maar het stuur kan nu echt niet zo hoog als voorheen en het lijkt alsof er toch een instelling is veranderd. Het is ook niet zo dat het motortje voor omhoog niet meer werkt alleen gaat het niet meer zo hoog als voorheen. Iemand hier ervaring mee? Bedankt!
Groet,
Jaap
Na het starten van de auto bleef het stuur helemaal bovenin. Omdat je dan niet fatsoenlijk kunt rijden heb ik het stuur in een rijdbare stand gezet. Na een rondje rijden bleef het stuur in de (tijdelijke) ingestelde stand staan nadat de sleutel uit het contact was. Naderhand wilde het stuur ook niet meer hoger dan waar ik hem in gezet had. Het stuur denkt nu dat de handmatige instelling het nieuwe nulpunt (helemaal bovenin) is en gaat niet meer hoger. Volgens mijn dealer kan dat niet omdat volgens hem het motortje in het stuur zelfstandig werkt en stop=ho, maar het stuur kan nu echt niet zo hoog als voorheen en het lijkt alsof er toch een instelling is veranderd. Het is ook niet zo dat het motortje voor omhoog niet meer werkt alleen gaat het niet meer zo hoog als voorheen. Iemand hier ervaring mee? Bedankt!
Groet,
Jaap