Officieel voorstellen..

RvdK1985

Nieuw hier
23 mei 2015
18
0
0
Bij deze wil ik me dan toch ook even graag voorstellen.
Zoals een aantal al weten kijk al geruime tijd mee op dit forum en sinds vrij recent ook een account en actief.. naja, aanwezig geweest ;)
Ik ben Remco, woon in Rijen (Noord Brabant) en zoals de naam zegt bouwjaar 1985.
Sinds 02-2013 ben ook ik een Lexus rijder geworden na aanschaf van een IS 200 Executive uit 1999.
Wat betreft auto historie zal ik een korte opsomming maken, begonnen op mn 17e met een Opel Manta B ( Coup? ) 2.0 GSI, tegelijk een Opel Corsa A 1.2 gehad en gereden tot de Manta op was ..
Daarna overgestapt naar een Italiaan, Alfa Romeo 155 1.8 Twin Spark, deze ingeruild op een Fiat Bravo 2.0 HGT 20V. Vervolgens een overstap naar diesel, maar wel de 1e automaat, een VW Golf 4 1.9 TDI, na deze een tijd met een bus van een compagnon gereden, Renault Master 2.0 dci H2L2. En toen ik deze reed ben ik op zoek gegaan naar de IS200.
Uiteindelijk toen gekocht in Edam en nooit geen spijt van gehad.
Deed zelf pijn om dr te zien gaan afgelopen zaterdag. Na bijna 2,5 jaar en (maar) 26dkm heeft ze een plekje in mn hart gekregen.
Zoals in elk goed boek volgt er nog een hoofdstuk, welke pas net is begonnen. Afgelopen vrijdag om precies te zijn ben ik trotse eigenaar geworden van een Lexus IS250. ( Alor's zijn oude wagen )
En ik moet zeggen dat ik na al een tijd op zoek te zijn geweest geslaagd mijn zoektocht kan afsluiten en kan gaan genieten van mijn nieuwe Lexus.
Was wel heel leuk om je even 'miljonair' te voelen met een Lexus IS200 en een Lexus IS250 naast elkaar op de parkeerplaats. Ik ben hier ook die 'gek' met een Lexus :trollface:
Vrijdagnacht hebben ze kennis gemaakt en zaterdag was alles goed en zijn ze zelf even samen op de foto gegaan, haha.

Afgelopen zondag ben ik ook nog naar Showoff in Dongen geweest, en zelfs voor dat ik was geparkeerd sprak mvraamsdonkIS300 me al aan.
Heel leuk om zo enthousiast gelijk ontvangen te worden, naja de wagen dan ik niet ten slotte, haha. Dus bij deze de complimenten, nogmaals, naar Alor!
 

Bijlagen

  • photo3973.jpg
    photo3973.jpg
    132,8 KB · Weergaven: 56
Leuk dat je je voorstelt. Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst.
Ik heb begrepen dat wij elkaar dit voorjaar op Zandvoort al hebben ontmoet.

Toevallig ben ik afgelopen zaterdag ook eigenaar geworden van een IS250, dus heb er nu ook twee.
IMG_20150728_141344.jpg
 
Het voorstellen leek mij niet meer dan normaal eerlijk gezegd, iedereen bedankt . En helaas is de IS200 inmiddels al vertrokken. Met pijn in het hart welliswaar, maar kon niet anders.
Maar klopt, RoelVB, tijdens de Race Experience op Zandvoort idd.

Het filmpje kan ik niet bekijken want is die is tijdelijk niet beschikbaar volgens youtube..
 
H? Remco
Jullie werden enthousiast ontvangen h? want je behoort nu tot de Lexus familie 😃
Was leuk in Dongen toch.
Heb het filmpje even drastisch ingekort want om nu 30 minuten naar een dame te kijken die
Iedere automobilist een foldertje geeft.
De IS250 is meteen vereeuwigd samen met die van Pheabo waar je toevallig naast stond.
Die zou ook wel gedacht hebben waar is Arjan.
Het renderen van de film duurd ongeveer 21 uur dus nog even geduld.
Nogmaals je Lexus zag er perfect uit
 
welkom Remco
je hebt Meneer van Raamsdonk al ontmoet lees ik , en Alor :thumbsup:
veel plezier met je nieuwe IS en je hebt een mooie auto gescoord , persoonlijk was ik nogal gecharmeerd op de kleur combo van het interieur
 
Het is toch gek om je eigen auto weer terug te zien..... maar in ieder geval welkom!!
 
H? Remco
Jullie werden enthousiast ontvangen h? want je behoort nu tot de Lexus familie 😃
Was leuk in Dongen toch.
Heb het filmpje even drastisch ingekort want om nu 30 minuten naar een dame te kijken die
Iedere automobilist een foldertje geeft.
De IS250 is meteen vereeuwigd samen met die van Pheabo waar je toevallig naast stond.
Die zou ook wel gedacht hebben waar is Arjan.
Het renderen van de film duurd ongeveer 21 uur dus nog even geduld.
Nogmaals je Lexus zag er perfect uit
Haha nou in dit geval was het toeval dat er een plekje naast hem vrij was, of had je die stiekem voor mij gereserveerd :p
Toen ik terug kwam was hij al helaas vertrokken.
En had hem natuurlijk van te voren ( 10min ervoor, haha ) nog even gewassen.
 
Henny je hebt gelijk.. Maar er zijn hierdoor andere mensen zoals rvdk en roel die erg blij mee worden