On it’s way to Holland

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Deze Lexus gs 250 Fsport krijgt een nieuwe baas. Onderweg naar NL en binnenkort bij mij op de oprit.:love:
Als hij gepoetst en wel op de oprit staat zal ik wat meer foto’s posten.
4A66B5EA-2B81-4162-94C1-41B53A0833C1.jpeg
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
961
499
63
Wauw, een niet hybride GS. Een bijzondere vondst! Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's.
Waar komt hij vandaan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Hij komt uit Duitsland, bouwjaar 2012. Hij is compleet dealer onderhouden en er staat maar liefst 54000 km op de teller.
Ik werk zelf in een garage (niet als monteur), de originele filters zijn besteld, zodra hij binnen is krijgt hij alle vloeistoffen en filters nieuw en we doen er een nieuwe apk op, tuv was bijna afgelopen. Dan eerst op vakantie en dan zal ik, remvloeistof, transmissieolie en cardanolie laten vervangen.

Ik kon niet echt wennen aan die cvt bak, er zitten flippers aan het stuur en ik rijd wat unieks, dat vind ik ook leuk, kan ik echt van genieten. Motorblok van de IS250 is ook gewoon betrouwbaar, geen snelheidsmonster maar dat is prima.
Als je kijkt waarvoor een IS Fsport nu weggaat dan zie je dat de prijzen niet dalen maar stijgen, echte liefhebbers auto’s.
Volgende week gaat hij op transport, gaat hij naar de RDW en gelijk de garage in.
Als we terug zijn van vakantie zal ik hem onderhanden nemen en laten glimmen als een keutel in de manenschijn……..dat gaat echt wel lukken met de kleur Onyxzwart. Ben er blij mee, mooie opvolger van de GS300. De RX was even voor tijdelijk, prima auto maar heeft voor mij nog niet de wauw factor.
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Nou, afgelopen vrijdag met transport aangekomen. Nu in afwachting van kenteken en hopen dat de RDW een beetje doorwerkt. In het echt is ie nog mooier dan op de foto’s, wat een kar zeg! Deze week even alles nalopen maar verwacht daar niet veel van. 1500 km geleden nog een beurt gehad bij de dealer. Wat ik niet wist, mooie breedset eronder! Is kennelijk standaard bij de Fsport, had ik ff gemist. Staat hem erg mooi. De lak is nagenoeg krasvrij, geen deuken oid. Zelfs de velgen zijn helemaal krasvrij. Van de week even een wasje geven en interieur schoonmaken. Interieur is nagenoeg smetteloos maar toch. Misschien ook nog wel even kleien en een wax erover. Over een paar weken wil ik hem gaan polijsten en in een mooie wax coating zetten, de infinity van Kamikaze. Leer even schoonmaken en behandelen en dan is ie wel klaar. De achterbank ziet eruit alsof er nog nooit iemand op heeft gezeten en in de kofferbak zit alles nog in het plastic!!! Erg blij mee.
A29E2EBB-E2A7-4E29-A3E7-C7D444DE8EA9.jpeg
204083ED-27B9-4704-BA1E-DA33F63D19DD.jpeg
 

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Deze wax coating geeft het resultaat van een coating en de looks van een wax. Dat doe ik dan gewoon ieder jaar. Auto’s poetsen doe ik hobbymatig dus dat is geen straf. Supermooi resultaat, mooie beading.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator en Blesser

Blesser

Hoort erbij
24 mrt 2021
43
46
18
Dat ziet er goed uit, ik kende het ook niet - dit is dus mix tussen glas (nano) en wax? Benieuwd naar het resultaat straks.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stefan O

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Kamikaze is een Japans merk. Past dus mooi bij Lexus. Kwaliteitsprodukten. Niet goedkoop maar wel goed. De koplampen, achterlichten en de diffuser zet ik in de Gyeon trim. Ramen kijk ik nog even maar het kan heel goed dat ik die ook in de coating zet maar dan een spraycoating aangebracht via de foamlans. Mooie spullen tegenwoordig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Arno en Blesser