Onderdelen LS400. Bj 1992

Status
Niet open voor verdere reacties.

romadon

Nieuw hier
19 okt 2009
6
0
0
Hallo Allemaal,

Wat een ieder vreest die auto rijdt is mij overkomen. Een aanrijding, ja!! Mijn mooie lexus LS 400 Bj 1992 is nu ook rijp voor de sloop. Cardan as is stuk en de versnellingsbak is naar achter geschoven. P zit nu ergens tussen N en D op de versnellingspoke. Ok wat gebeurd is is gebeurd. Maar het geluk lacht mij toe en ik vind precies hetzelfde model en in dezelfde kleur maar dan bj 1991. Ik ga in bj achteruit, maar ok ik ben blij met mijn bolide. Een echte LS400 fan dus. Nou, lang verhaal, kort, ik verkoop de schade auto nu in onderdelen. Dus wie nog iets nodig heeft laat maar weten. Ik heb zelf de schokdemper links voorin gebruikt omdat die van de andere het niet deed. Dus die is niet meer beschikbaar. Ik zal even opsommen wat al weg is: Schokdemper links voorin, Schokdemper links achterin (defect), Motorkap steunen (Hydraulisch), accu, bumper (beschadigd), Cardan as (beschadigd), Stuur bekrachtigingspomp, Dynamo en de automatische antenne (gebroken in de wasstraat). Behalve boven genoemde onderdelen zijn verder alle andere onderdelen beschikbaar. van de electronica werkt alles behalve de display van de airco/verwarming.
Met vriendelijke groet.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Heb je foto's van het interieur? (voorstoelen, instap wangen voornamelijk)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Laat ook maar, heb geen zin in het werk om mijn idee werkelijkheid te maken :lol: ... en dan tot de conclusie te komen dat ik het niks vind, ken mezelf :lol: :p
 

joeri82

Nieuw hier
11 mrt 2010
15
0
0
Kofferbakmat

Kofferbakmat

In wat voor staat is je kofferbak mat? Hopelijk is die niet beige!!


Gr. Joeri
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Die zijn altijd zwart. LS400 hoort een opvouwbare verstevigde gladde mat in de achterbak te hebben. Daar boven op hoort een slappe tapijt mat met Lexus inscriptie
 

lexury

Nieuw hier
30 mei 2010
12
0
0
mijn airco compressor heeft het begeven ergens op een helse randweg in parijs ben ik net achter :evil: heb je die nog misschien?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.