Onderhoudstarieven IS F

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ben je aan het rekenen? Ik heb begrepen dat het niet zo'n groot verschil is, m.u.v. de remblokken en schijven, deze zijn duurder,
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
En je zal er wat meer olie in moeten gieten ;) Wat ik er verder van heb begrepen zijn de onderhoudstermijnen niet afwijkend t.o.v. de IS250.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Vloeistoffen zijn inbegrepen in beurten dus daar zal de prijs wel op aangepast zijn als er wat meer in moet. En ja termijnen zijn gewoon om de 15000. Maar ik zie nog geen bedragen en kan ze niet achterhalen op Lexus NL. Dat er weinig van zijn uitgeleverd vind ik geen excuus om niet te publiceren. Zal ze maar eens aanschrijven en kijken of het wat oplevert.
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Heeft even geduurd maar de aanhouder wint en uiteindelijk bevestiging van de dealer dat de tarieven hetzelfde als de IS250 zijn muv de 90k/180k beurt ivm 2 bougies meer : +135 euris meer
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
0.0015 per km meer. Als je het zo bekijkt valt nog reuze mee toch en alle andere beurtjes hetzelfde ondanks meer vloeistoffen, ed. Moet je bij de Duitse Drie eens binnenkomen met wagens boven de ton: voordat jij het bakkie leut aan je mond zet ben je die 135 al meer dan kwijt.
 

Marcel IS-F

Nieuw hier
18 aug 2015
6
0
0
Hallo Lexisten,

Bericht over onderhoudskosten kan ik bevestigen, ben zelf gelukkige eigenaar. Oliebeurtje is vergelijkbaar, een litertje of drie meer dan een IS250 nodig.
Bij 30.000 nieuwe schijven en blokken, kleine 2000 euro's.
Velgen hebben veel aandacht nodig, door heet remstof wordt de lak erg aangetast met als gevolg allemaal kleine putjes. Heb onder garantie nieuwe velgen gekregen, schijnen nogal duur te zijn.
Ja, de banden zijn ook iets duurder en willen best graag snel vervangen worden... :oops:. Verzekering is ook iets duurder, als je toch aan het tellen bent. Sparen van airmiles gaat ook erg goed.
Jammer dat er geen trekhaak onder kan, scheelt een hoop tijd met vakantie.

Gr. Marcel.