Onderzoek voor mijn scriptie

Waltersonderzoek

Nieuw hier
16 mei 2011
5
0
0
Geachte Lexus-rijders,

In het kader van mijn afstudeerscriptie voor mijn studie Communicatie ben ik bezig met een onderzoek naar het verband tussen de merkvoorkeur voor een auto en sportvoorkeur. Voor dat onderzoek ben ik benieuwd naar uw sportvoorkeuren en de rol die sponsors van een vereniging kunnen hebben.

Vandaar dat ik op zoek ben naar Lexus-rijders uit de regio zoals weergegeven op onderstaand kaartje die mij willen helpen met dit onderzoek.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Door hier te klikken komt u bij een online enqu?te die ongeveer 10 minuten van uw tijd in beslag zal nemen. Vanzelfsprekend kunt u deze enqu?te volledig anoniem invullen.

Alvast bedankt voor de genomen moeite!

Walter
Student Haagse Hogeschool
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Heb het onderzoekje bekeken, vindt het een inbreuk op de privacy eerlijk gezegd!!!
 

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
Ik heb meegedaan hoor :)

@Rom, inbreuk op de privacy? Het is een anoniem onderzoek, waar slaat die opmerking op? Bij de laatste pagina kun je eventueel je e-mailadres opgeven, maar dat is niet verplicht. De URL van het onderzoek is niet herleidbaar naar een gebruiker. Bovendien denk ik niet dat iemand ge?nteresseerd in je persoonlijke antwoorden.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Zo gauw ik postbodes e.d. in moet vullen ga ik al een beetje huiveren moet ik zeggen, en alles is te achterhalen op het net dus waarom een URL niet? Er staan naar mijn mening te veel vragen in die kunnen herleiden naar een antwoordgever, maar goed dat is mijn mening :D
 

Waltersonderzoek

Nieuw hier
16 mei 2011
5
0
0
Rom zei:
Zo gauw ik postbodes e.d. in moet vullen ga ik al een beetje huiveren moet ik zeggen, en alles is te achterhalen op het net dus waarom een URL niet? Er staan naar mijn mening te veel vragen in die kunnen herleiden naar een antwoordgever, maar goed dat is mijn mening :D

Kan me dat voorstellen, vraag daarom ook alleen om de cijfers van de postcode en niet de letters. Maar uiteraard is voor de wizzkid alles te herleiden. Gelukkig ben ik dat niet

Alor zei:
het valt niet onder mijn regio dus ik ga ook niet kijken :p

Maar... Ff serieus mensen..Om in het vervolg dit soort zaken en de bij behorende discussies te vermijden zou ik graag bij deze willen vragen ; als iemand de volgende keer zijn onderzoekje wil plaatsen op ons forum, eerst toestemming te vragen .

Dat kan via, een PM naar een van onze moderators of een mailtje naar info (at) lexusforum.nl.


BVD Alor team LexusForum .

Goed punt, is iets wat ik op meer fora ben tegengekomen. Nadeel is dat het dan in de reglementen staat en die leest niemand (bijna niemand) Misschien een idee om een board voor onderzoeken te starten en daar als eerste bericht te plaatsen dat het onderzoek eerst goedgekeurd moet worden. Op het MB forum werd zelfs het verhaal goedgekeurd voordat het geplaatst werd, automatisch.

greetzzz

Walter
 

Waltersonderzoek

Nieuw hier
16 mei 2011
5
0
0
Ik heb inmiddels al heel wat reacties, dank daarvoor! Ook jullie hebben mijn onderzoek mijn onderzoek erg prettig opgepakt en daar ben ik blij om. Uiteraard kan ik altijd nog wat respondenten gebruiken :) Hopelijk kan ik het weekend wat resultaten destilleren
 

Waltersonderzoek

Nieuw hier
16 mei 2011
5
0
0
Waarde Lexus-liefhebbers,

Ik dank jullie voor jullie deelname aan dit onderzoek. Totaal hebben bijna 90 personen de moeite genomen om de vragenlijst in te vullen en daar ben ik diegene dankbaar voor. Ook het meedenken van die en gene op de verschillende fora hebben mij moed gegeven het onderzoek voort te zetten.

Zodra ik wat resultaten gedestileerd heb, zal ik die hier plaatsen :D Rest mij jullie een fijne zondag te wensen.

Walter