Ook benieuwd hoe jullie de CT200h ontvangen?

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Wat betreft de champy...die was inderdaad snel op.... :O

Inderdaad leuke attentie....van Louwman....

Toch ben ik benieuwd hoe de FE uitgevoerd gaan worden. Er is al zoveel onduidelijkheid geweest omtrent accessoire lijsten en opties. Ik heb getwijfeld op de introductie over een FE.
Maar de regensensor en de keyless entry waren voor mij wel belangrijk. Werd me verteld dat die er niet op zaten. Ook waren toen de twijfels over de dakspoiler. Die van een standaard CT200h is groter. Het zou me niets verbazen als het er straks wel op zit.

Zie ook dat er niets meer staat over de FE. Iemand meer duidelijkheid daarover??
 

redouanvh

Hoort erbij
31 okt 2010
39
0
0
Audiophile zei:
Wat betreft de champy...die was inderdaad snel op.... :O

Inderdaad leuke attentie....van Louwman....

Toch ben ik benieuwd hoe de FE uitgevoerd gaan worden. Er is al zoveel onduidelijkheid geweest omtrent accessoire lijsten en opties. Ik heb getwijfeld op de introductie over een FE.
Maar de regensensor en de keyless entry waren voor mij wel belangrijk. Werd me verteld dat die er niet op zaten. Ook waren toen de twijfels over de dakspoiler. Die van een standaard CT200h is groter. Het zou me niets verbazen als het er straks wel op zit.

Zie ook dat er niets meer staat over de FE. Iemand meer duidelijkheid daarover??

Wat is een FE? :-(
ps. ze hebben de lat voor zichzelf hiermee iets hoger gelegd dan ik in eerste instantie had verw8.
Want nu verw8 ik toch zeker iets meer dan een fles.... vraag me nu werkelijk af hoe een aflevering zal plaatsvinden, het is mijn eerste lexus
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Wij hebben een FE besteld,

ook bij diverse keren opvragen bij Louwman geen duidelijkheid wat er nu precies wel of niet op zit, omdat de FE uitgaat van een bus.line pro denk ik dat de verschillen wel mee zullen vallen. Het is een gok, maar bij de aankoop was er ook behoorlijk wat onduidelijkheid over de uitrusting van de FE. Dus we wachten af. :hi:
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ik had in eerste instantie een bestelling neergezet voor de FE, maar toen de dealer mij belde om dit te bevestigen, was ik toch van gedachten veranderd en ging ik voor de LL. Adaptieve CC, keyless entry en regensensor waren toch dire dingen die ik er erg graag op wilde. Ik verwacht dus ook geen verrassingen in dit opzicht.

Ik ben ook benieuwd of de auto begin of eind maart komt. Begin zou super zijn, kan ik ermee naar de autoshow van Geneve.