Ook even voorstellen.

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Hallo,

Ik ben een enige tijd lid van het forum maar heb mijzelf nooit voorgesteld en ben ook niet heel erg actief, maar ondertussen door de tips en aanwijzingen een juiste CT kunnen bemachtigen (al een tijdje)
En dan vind ik het ook een beetje netjes om mijzelf voor te stellen.

Mijn naam is Tsang, heb voorheen in een Opel Omega en een Corsa gereden. Zoals boven gemeld, ik heb al een tijdje een CT. Waarom een CT? (Wat ik ook al heb kunnen merken van leden dat de CT niet onder Lexus wordt geaccepteerd​ )
Simpel, de financi?le benodigdheden.(maar toch luxe willen hebben) Een IS kon ik aanschaffen maar daar houd het ook bij op. Ondertussen heb ik de CT bijna een halfjaartje, elke dag met plezier erin gereden en ondertussen ook her en der wat licht aangepast om het toch net een persoonlijke tintje te geven. En ook net dat ene beetje dat het geen leasebak is of dat "auto van de baas/zaak" gevoel. Ik heb niks tegen origineel/OEM maar ik vind het persoonlijk behoorlijk saai.
Ik hoop nog meerdere mensen tegen te komen met een dezelfde stornis :p en ook meerdere CT bestuurders, aangezien deze luxe Prius tegenwoordig beter is te betalen.
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Hallo hallo. Beter dan laat dan... Je ziet, genoeg blije CT rijders en dat jij ervan geniet, daar gaat het om. Rob en jij worden dikke vrienden :p Serieus, leuk dat je juist de CT wat meer probeert te laten onderscheiden van de massa lease-auto's. Misschien een collage van je auto die je wil delen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Zer0ne

Rob66

Hoort erbij
20 jun 2015
93
3
0
Liefde op het eerste gezicht! Nu al een blinde date.......Tsang, van harte welkom op dit mooie forum! Ik ben zelf ook een trotse eigenaar van een Lexus Ct200h.
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Bedankt voor het verwelkomen :)
Op moment van schrijven zijn er "maar" kleine (zichtbare) aanpassingen op de CT toegepast. Het scheelt niet zo heel veel van een normale CT.
DSC_0303.jpg

Betere foto's volgen nog.

De type aanduiding e.d. Zijn eraf gehaald, een korte antenne geplaatst, windschermen bevestigd. Zowel de koplampen en mistlampen zijn voorzien van xenon lampen.
De knipperlichten zijn vervangen door leds, omdat ze beter matchen met de knippers op de spiegel en knipperen zonder vertraging. Achter zijn de knipperlichten rood.

In de toekomst komen er nog andere velgen onder, remklauwen worden nog eventueel voorzien van een kleurtje.

Wat betreft het interieur, alle lampjes zijn zoals de koplampen zowat van dag 1 gelijk vervangen. Ze zijn vervangen door Cree leds muv de make up lampjes. En dan is er de benodigde speelgoed aan boord erop aangesloten o.a. Een OBD display die alle nodige en onnodige informatie weergeeft. Een throttle controller zodat ik meer controlle over de gaspedaal heb.

Ook in de toekomst komen er nog verandering in het interieur, verlichte rvs instaplijsten worden binnenkort ge?nstalleerd. De voetverlichting wordt ook nog aangepakt en er komt ook voetverlichting achter.

Ik zal nog vast wel dingen zijn vergeten aangezien het allemaal kleinigheidjes waren

DSC_0307.jpg

DSC_0305.jpg
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Welkom Tsang, persoonlijk vindt ik de OBD display niet zo mooi staan maar het is altijd leuk om te lezen hoe ieder z'n Lex aankleed.
Zelf hou ik het origineel al heb ik wel een foto ergens gezien van een CT die verlaagd was met erg mooie velgen eronder echt gaaf, veel plezier ermee.
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
De OBD display voor de teller plaatsen is niet de meest mooie, ik vind dat het interieur van de CT om de bestuurder heen is gebouwd.
Je heb naar mijn mening nergens een mooie plekje om een navi/telefoon te bevestigen. Welke gelukkig voor mij niet van toepassing is omdat ik danwel weer een navigatiesysteem heb.
De houdertjes van Brodit vind ik ook niks, of op de A-stijl (vind ik behoorlijk dik en om mijn zicht nog meer op te offeren?) of op de ventilatie rooster in het midden, maar dan loopt er zo'n lelijke kabel door je middenconsole.
Het liefst heb ik deze informatie dan ook op de originele navigatie display/boordcomputer. ;)
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Welkom Tsang, leuke plannen met de CT zie ik :)
Hoe bevalt de throttle controller?
 

Rob66

Hoort erbij
20 jun 2015
93
3
0
Tjonge, je pakt de CT heftig aan! Wel gaaf om te zien wat je allemaal al hebt gedaan en wat er nog aan zit te komen! Veel plezier met de wagen!
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Welkom Tsang, leuke plannen met de CT zie ik :)
Hoe bevalt de throttle controller?

De throttle controller is leuk, je kunt het zodanig instellen dat je op het moment de gaspedaal aanraakt de machtige motor van de CT gelijk zijn werk doet en dat de elektrische motor enkel voor de support is. Of juist andersom, dat je rustig wegrijdt met de elektrische motor en de 1.8tje met 99pk de support is :p

Tjonge, je pakt de CT heftig aan! Wel gaaf om te zien wat je allemaal al hebt gedaan en wat er nog aan zit te komen! Veel plezier met de wagen!

Ik hoop wat mensen te kunnen ontmoeten die ook lekker tegendraads de boel anders moeten doen, en mocht ik zo vrij zijn om mensen eventueel op idee?n te brengen ;)