Ook even voorstellen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Ton Lagerweij

Nieuw hier
7 mrt 2016
8
1
0
Mijn naam is Ton Lagerweij, en ik rij sinds een maand of 6 met een Lexus GS300 uit 1999. Auto heeft nu inmiddels 225.000 km. gereden, en ik heb echt wel een paar maanden nodig gehad om te wennen aan de auto. Ben een fervent Volvo rijder (en nog), en dan is een Lexus wel wat anders.
Inmiddels ben ik aardig gewend aan de Lexus, en begin de auto iedere dag meer te waarderen. Zal eens proberen foto,s e plaatsen van de auto. Het is in ieder geval een blijvertje, zal er nog wel paar jaartjes mee rijden.

vd1r80.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Erwin Lagcher
Dank jullie wel. Ja de kleur vind ik echt geweldig. Hier staat hij bij de spuiter, er ging wat blanke lak los, en wat kleine beschadigingen. En omdat ik besloten heb hem lekker op te rijden heb ik alles eens even lekker frisclaten zetten, zodat de auto er weer tip top uitziet. De 17 inch velgen bewaard voor de winterbanden, en op de foto net nieuwe 18 inch velgen laten monteren. Echt een fantastische auto om te rijden. Feestje!!

Welkom hier, enne ik vind deze kleur ook echt super ! Kom er elke dag eentje tegen, en de kleur begint nooit te vervelen ! :-)

Welkom hier en proficiat met de GS.

Waar moest je aan wennen in vergelijk met de Volvo?

Ik vind dat een Volvo wat meer beleving is om auto te rijden. En dan niet die moderne Volvo,s met 1,5 cylinder en 30 pk. Ik heb o.a. zelf nog momenteel een hele mooiec760 uit 1990 met 60.000 km. een mooie 780 coupe Bertone met ook een V6, een C70 uit 2005 met 5 cylinder turbo, een hele fijne en mooie S90 met 3.0 ltr. 6 cylinder. Ik kan helaas moeilijk afscheid nemen van mijn auto,s. Een Lexus was voor mij wat minder emotie om mee te rjden dan een Volvo. Zeker de stoelen van de (oudere) Volvo is onovertrefbaar. Een Lexus is allemaal wat cleaner. Wat wel verslavend is aan de Lexus is die vreselijk mooie 6 cylinder die er in ligt.

de volvo is een hele mooie voor de geschiedenisboeken
heel veel plezier gewenst met de gs

Ik vind dat een Volvo wat meer beleving is om auto te rijden. En dan niet die moderne Volvo,s met 1,5 cylinder en 30 pk. Ik heb o.a. zelf nog momenteel een hele mooiec760 uit 1990 met 60.000 km. een mooie 780 coupe Bertone met ook een V6, een C70 uit 2005 met 5 cylinder turbo, een hele fijne en mooie S90 met 3.0 ltr. 6 cylinder.
:thumbsup: Ik geef je geen ongelijk hoor ;)

Welkom! Je hebt aardig wat auto's staan zeg!! De GS is wel erg mooi hoor! Veel plezier ermee!

Dank jullie wel nogmaals. Ja, ik heb er wel paar verzameld in de loop van de tijd. Kan er ook moeiljk afscheid van nemen. Ben nietvzo van die nieuwe spaar auto,s. Voor mij moet een auto minimaal 5, maar liefst 6 cylinders hebben. Die auto,s worden zeldzaam vrees ik, dus probeer ik ze te houden. En oprijden lukt zeker niet met een goed onderhouden Volvo en Lexus denk ik.